XRL Bearing: Operazioni automatizate "in u travagliu" di u robot

Dapoi u principiu di questu annu, Luoyang Huigong Bearing Technology Co., Ltd hà intensificatu i so sforzi per aghjurnà l'automatizazione di e so linee di produzzione.Attualmente, parechji robots sò ufficialmente operazioni "in u travagliu", rializendu operazioni automatizate chì rimpiazzanu l'impiegati cù robots.

Robots cuscinetti XRL chì travaglianu-1

U modu tradiziunale prima chì u robot hè in turnu hè chì un impiigatu opera una o duie macchine utensili.Avà chì u robot "in turnu" rimpiazza u travagliu di l'impiigatu, l'impiigatu deve solu mandà l'istruzzioni di u prugramma à u robot, è u robot posizionarà accuratamente a pezza in cunfurmità cù l'istruzzioni di u prugramma, automaticamente. cumpiendu l'azzioni di cunnessione cum'è a carica è u scaricamentu, realiza una cunnessione efficiente è ordinata durante tuttu u prucessu di trasfurmazioni, senza operazione manuale.

Robots cuscinetti XRL chì travaglianu-2

Cù u prossimu investimentu di a cumpagnia in l'equipaggiu d'automatizazione è l'aghjurnamentu tecnologicu, u situ di produzzione di cuscinetti XRL uttene parechje operazioni di robot "in funzione", chì aumenteranu ancu a capacità di produzzione di a cumpagnia è l'efficienza di trasfurmazioni.


Tempu di Postu: Dec-22-2021