Installazione di cuscinetti XRL

1. Installazione di cuscinetti:
A stallazione di cuscinetti deve esse realizatu in cundizioni ambientali secchi è puliti.Prima di a stallazione, verificate currettamente a qualità di trasfurmazioni di a superficia d'accoppiamentu di l'arbulu è di l'alloghju, a faccia finale di a spalla, a groove è a superficia di cunnessione.Tutte e superfici di cunnessione di l'accoppiamentu deve esse pulita è sbavatura cù cura, è a superficia micca trasfurmata di u casting deve esse pulita di sabbia di molding.
I cuscinetti duveranu esse puliti cù gasoline o kerosene prima di a stallazione, utilizati dopu l'asciugatura, è ben lubricati.I cuscinetti sò generalmente lubricati cù grassu o oliu.Quandu s'utilice a lubricazione di grassu, deve esse sceltu grassu cù proprietà eccellenti, cum'è senza impurità, anti-ossidazione, anti-ruggine è pressione estrema.A quantità di riempimentu di grassu hè 30% -60% di u voluminu di u cuscinettu è u cuscinettu, è ùn deve esse troppu.I cuscinetti à rulli conici a doppia fila cù una struttura sigillata è i cuscinetti cunnessi à l'arburu di a pompa d'acqua sò stati pieni di grassu è ponu esse aduprati direttamente da l'utilizatori senza più pulizia.
Quandu si stallanu u cuscinettu, hè necessariu di applicà una pressione uguale nantu à a circunferenza di a faccia finale di u ferrule per appughjà u ferrule in. Ùn colpite micca direttamente a faccia finale di u cuscinettu cù un martellu o altre arnesi per evità danni à u cuscinettu. .In u casu di una piccula interferenza, a manica pò esse usata per appughjà a faccia finale di l'anellu di u cuscinettu à a temperatura di l'ambienti, è a manica pò esse tappata cù una testa di martellu per appughjà l'anellu uniformemente attraversu a manica.S'ellu hè stallatu in grande quantità, una pressa idraulica pò esse usata.Quandu si pressu, deve esse assicuratu chì a faccia finale di l'anellu esternu è a faccia finale di l'spalla di a cunchiglia, è a faccia finale di l'anellu internu è a faccia finale di l'spalla di l'arbulu sò pressate strettamente, è ùn hè micca permessu di spazi. .
Quandu l'interferenza hè grande, u cuscinettu pò esse stallatu da riscaldamentu in un bagnu d'oliu o da un inductor.A temperatura di riscaldamentu hè 80 ° C-100 ° C, è u massimu ùn pò esse più di 120 ° C.À u listessu tempu, noci o altri metudi apprupriati devenu esse aduprati per appiccicà u cuscinettu per impediscenu chì u cuscinettu si sminuisce in a direzzione di larghezza dopu à rinfriscà, risultatu in un spaziu trà l'anellu è a spalla di l'arbulu.
L'ajustamentu di u spaziu deve esse realizatu à a fine di l'installazione di cuscinetti à rulli conici in una fila.U valore di clearance deve esse determinatu specificamente secondu e diverse cundizioni operative è a dimensione di l'interferenza fit.Quandu hè necessariu, i testi deve esse realizatu per cunfirmà.A liberazione di i cuscinetti à rulli conici a doppia fila è i cuscinetti di l'arbureti di a pompa d'acqua hè stata aghjustata prima di abbandunà a fabbrica, è ùn ci hè bisognu di aghjustà durante a stallazione.
Dopu chì u cuscinettu hè stallatu, a prova di rotazione deve esse realizata.Prima, hè aduprata per l'arburu rotativu o a scatula di cuscinetti.Se ùn ci hè micca anormalità, serà alimentatu per u funziunamentu senza carica è à bassa velocità, è poi aumentà gradualmente a vitezza di rotazione è a carica secondu a situazione di u funziunamentu, è detectà u rumore, a vibrazione è l'aumentu di a temperatura., trovu anormali, deve piantà è verificà.Pò esse furnitu per usu solu dopu chì a prova di corsa hè normale.
2. Smontaggio di cuscinetti:
Quandu u cuscinettu hè smontatu è destinatu à esse usatu di novu, deve esse sceltu un strumentu di dismounting appropritatu.Per disassemble un anellu cù un fittu di interferenza, solu a forza di pulling pò esse appiicata à l'anellu, è a forza di disassembly ùn deve esse trasmessa à traversu l'elementi rotulanti, altrimente l'elementi rotulanti è e piste seranu sfracicati.
3. L'ambiente di usu di cuscinetti:
A selezzione di specificazioni, dimensioni è precisione secondu u locu d'usu, e cundizioni di serviziu è e cundizioni ambientali, è l'abbinamentu di cuscinetti adatti sò i prerequisiti per assicurà a vita è l'affidabilità di i cuscinetti.
1. Aduprà parti: cuscinetti a rulli Tapered sò adattati per cuscinetti carichi radiali è assiali cumminati principarmenti basatu supra carichi radiali.Di solitu, dui setti di cuscinetti sò usati in coppie.Sò principarmenti aduprati in hubs frontali è posteriori di l'automobile, ingranaggi conici attivi è differenziali.Gearbox, riduttore è altre parti di trasmissione.
2. A vitezza permissibile: Sottu a cundizione di stallazione curretta è bona lubricazione, a vitezza permessa hè 0,3-0,5 volte di a velocità limite di u cuscinettu.In circustanze normale, 0,2 volte a velocità limite hè u più adattatu.
3. Angulu d'inclinazione permessa: I cuscinetti di rulli cunici ùn permettenu micca chì l'arbulu s'inclina in quantu à u pirtusu di l'alloghju.Se ci hè inclinazione, u massimu ùn deve esse più di 2′.
4. Temperature permissibile: Sottu à e cundizioni di cuscinetti a carica normale, lubricant cù resistenza à alta temperatura è lubrication suffirenziu, i cuscinetti generale sò permessi di travaglià à una temperatura di l'ambienti di -30 ° C-150 ° C.

cuscinettu xrl


Tempu di Postu: Nov-24-2022