À chì deve esse attentu à l'installazione di cuscinetti di precisione?

I cuscinetti di precisione sò principarmenti usati in occasioni di rotazione d'alta velocità cù carica ligera, chì necessitanu alta precisione, alta velocità, temperatura bassa è vibrazione bassa, è una certa vita di serviziu.Hè spessu usata cum'è e parti di supportu di u spindle elettricu d'alta velocità per esse installatu in coppie, è hè l'accessoriu pivotale di u spindle elettricu d'alta velocità di u grinder di a superficia interna.Allora chì deve esse attentu à l'installazione di cuscinetti di precisione?

A vita di serviziu di cuscinetti di precisione d'alta velocità hà assai à fà cù a stallazione.I seguenti elementi deve esse nutatu:

1. L'installazione di cuscinetti deve esse realizatu in una stanza pulita è pulita.U cuscinettu deve esse sceltu currettamente è u cuscinettu spacer deve esse terra.U parallelismu di u spacer deve esse cuntrullatu à 1um mentre mantene a listessa altezza di i spazii di l'anellu internu è esternu.i seguenti;

2. U cuscinettu deve esse puliti prima di a stallazione.Quandu si pulisce, l'anellu internu s'inclina in sopra, a manu si sente flexible, è ùn ci hè micca sensu di stagnazione.Dopu à l'asciugatura, mette in una certa quantità di grassu, s'ellu hè lubricazione di nebbia d'oliu, mette una piccula quantità di oliu di nebbia d'oliu;

3. Strumenti spiciali deve esse usatu per a stallazione di cuscinetti, è a forza deve esse ancu, è batte hè strettamente pruibitu;

4. L'almacenamiento di cuscinetti deve esse pulitu è ​​​​ventilatu, senza gasu corrosive, l'umidità relativa ùn deve micca più di 65%, u almacenamentu à longu andà deve esse a prova di ruggine in u calendariu.

Per migliurà a precisione di cuncordanza attuale durante a stallazione di cuscinetti di precisione, hè necessariu aduprà metudi di misurazione è strumenti di misurazione chì ùn deformanu micca i cuscinetti di precisione per realizà a misura di precisione attuale di e dimensioni di a superficia currispondente di u foru internu è di u cerculu esterno. di u cuscinettu di precisione.U diametru internu è u diametru esternu pertinenti ponu esse misurati.L'articuli di misurazione di u diametru sò tutti misurati, è i dati misurati sò analizati in modu cumpletu.Basatu nantu à questu, a precisione currisponde à a dimensione di a parti di stallazione di cuscinetti di precisione di l'arbulu è u foru di u sediu.A misura attuale di a dimensione è a geometria currispundenti di l'arbulu è di u pirtusu di u sediu deve esse realizatu in e stesse cundizioni di temperatura cum'è quandu si misurà u cuscinettu di precisione.

Per assicurà un effettu di currispundenza reale più altu, a rugosità di a superficia currispondente di l'arbu è u foru di u sediu è u cuscinettu di precisione deve esse u più chjucu pussibule.

Quandu facenu a misura sopra, duie serie di marchi duveranu esse fatte nantu à u circhiu esterno è u pirtusu internu di u cuscinettu di precisione, è nantu à a superficia currispundente di l'arbulu è u foru di u sediu, in i dui lati vicinu à u chamfer di l'assemblea, chì ponu mostra a direzzione di a deviazione significativa.Per allineà a deviazione trà i dui partiti in a stessa orientazione durante l'assemblea attuale, a deviazione trà i dui partiti pò esse parzialmente compensata dopu l'assemblea.

U scopu di fà dui gruppi di marchi d'orientazione hè chì a compensazione di a deviazione pò esse cunsiderata in modu cumpletu.Ancu s'è a precisione di rotazione di e duie estremità di u supportu hè migliurata, l'errore di coaxiality di u foru di u sediu trà i dui supporti è u ghjurnale à i dui estremità hè parzialmente eliminatu..L'implementazione di e misure di rinfurzà a superficia nantu à a superficia di l'accoppiamentu, cum'è a sabbiatura, utilizendu un pistu di precisione cù un diametru ligeramente più grande per chjappà u pirtusu internu primariu, etc., sò tutti propizi à migliurà a precisione di l'accoppiamentu.


Tempu di Postu: May-07-2021