Chì sò i punti principali di i cuscinetti à rulli auto-allineanti à doppia fila?

I cuscinetti di rulli auto-allineanti à doppia fila deve esse puliti prima di a stallazione, utilizati dopu l'asciugatura, è assicurà una bona lubrificazione.I cuscinetti sò generalmente lubricati cù grassu, ma ponu ancu esse lubricati cù oliu.A lubricazione di grassu, deve esse usata senza impurità, ossidazione, ruggine, pressione estrema è altre prestazioni superiori di grassu.A quantità di riempimentu di grassu hè 30% -60% di u voluminu di u cuscinettu è u cuscinettu, micca troppu.I cuscinetti di rulli auto-allineanti à doppia fila cù struttura sigillata sò pieni di grassu è ponu esse usatu direttamente senza pulizia.

123

Quandu l'interferenza hè grande, u metudu di cuscinetti di riscaldamentu in bagnu d'oliu o induttore pò esse usatu per installà, intervallu di temperatura di riscaldamentu di gradi 80-100, micca più di 129 gradi.À u listessu tempu, l'appiecazione di noci o altri metudi apprupriati per stringhje u cuscinettu, per impediscenu u rinfrescante di u cuscinettu dopu à a direzzione di larghezza di a cuntrazzione è a distanza trà l'anellu è a spalla di l'arbulu.

I seguenti quattru punti deve esse nutatu:

(1) L'attenzione deve esse pagata per fà a stallazione è u disassemblamentu di i cuscinetti simplici, risparmià u travagliu, u tempu è e spese.
(2) U cuscinettu free-end deve esse capaci di adattà à u cambiamentu di lunghezza di l'arbulu è u pirtusu di u sediu di u cuscinettu, vale à dì, deve avè a capacità di natà in una certa gamma per adattà à a pusizioni assiali.
(3) L'anellu ùn pò micca scorri longu à a direzzione tangente in a so superficia di accoppiamentu, altrimenti dannerà a superficia di accoppiamentu.
(4) A superficia circonferenziale di l'anellu di cuscinettu deve esse bè sustinutu è uniformamenti stressatu per riduce a deformazione è dà u ghjocu pienu à a capacità di cuscinettu.


Tempu di post: 30-Sep-2021