Chì sò i vantaghji di i cuscinetti in acciaio inox?

Ci sò parechji tippi di materiali cuscinetti.L'acciaio inossidabile hè probabilmente u materiale di cuscinettu più cumuni per tutti.I cuscinetti in acciaio inox anu certi vantaghji per i cuscinetti ordinali.Cum'è l'industria di cuscinetti riassume i vantaghji di cuscinetti in acciaio inox basatu nantu à a so capiscitura.

Caratteristiche di i cuscinetti in acciaio inox:

U materiale di anelli di cuscinetti è elementi di rotulazione hè l'acciaio inox AISI SUS440C (quali domestici: 9Cr18Mo, 9Cr18) dopu à u vacuum quenching and tempering.I materiali di u quadru di a gabbia è di sigillatura sò in acciaio inox AISI304 (qualità domestica: 0Cr18Ni9).

In cunfrontu cù l'acciaio di cuscinetti ordinariu, i cuscinetti d'acciaio inossidabile anu più forte resistenza à a ruggine è à a corrosione.Sceglie lubricants apprupriati è tappi di polvara, etc., è pò esse usatu in l 'ambienti di -60 ℃ ~ + 300 ℃.

I cuscinetti a sfera in acciaio inox sò resistenti à l'umidità è a corrosione causati da parechji altri media.Stu tipu di cuscinetti a sfera di una fila profonda hà a stessa groove profonda cum'è u cuscinettu standard di sfera profonda fatta d'acciaio di cromu di carbonu (cuscinetti rulli), è u gradu di cooperazione trà a pista di cuscinetti è a sfera hè estremamente altu.

I cuscinetti d'acciaio inossidabile sò largamente usati in a trasfurmazioni di l'alimentariu, l'equipaggiu medicale è a macchina farmaceutica per via di a so alta forza meccanica è a grande capacità di carica.

Vantaghji di cuscinetti in acciaio inox:

1. Eccellente resistenza à a corrosione: i cuscinetti di l'acciaio inossidabile ùn sò micca faciuli à rust è anu una forte resistenza à a corrosione.

2. Lavabile: i cuscinetti di l'acciaio inossidabile ponu esse lavati senza avè bisognu di relubricate per impediscenu a punizione di a ruggine.

3. Can run in liquid: A causa di i materiali utilizati, pudemu curriri cuscinetti è blocchi cuscinetti in liquid.

4. Velocità di depletion lenta: l'acciaio inox AISI 316 ùn hà micca bisognu di prutezzione anti-corrosione d'oliu o di grassu.Dunque, se a velocità è a carica sò bassu, ùn hè micca bisognu di lubricazione.

5. Hygiene: L'acciaio inossidabile hè naturalmente pulitu è ​​​​non corrosivo.

6. Alta resistenza à u calore: cuscinetti in acciaio inox sò furnuti cù cage di polimeru d'alta temperatura o gabbie chì ùn sò micca in una struttura supplementaria cumpleta, è ponu curriri à intervalli di temperatura più altu da 180 ° F à 1000 ° F. (Requires grass high temperature)


Tempu di post: 13-lugliu-2021