Fighjate: I leoni diventanu pazzi quandu a moglia di QB David Blough si qualifica per a semifinale olimpica

I Lions di Detroit sò cumplettamente preparati per a stagione 2021 sottu a guida di u novu allenatore, ma parechji membri di a squadra anu pigliatu u tempu u venneri sera per focalizà tutta a so attenzione à l'Olimpiadi.Anu fattu questu per dimustrà u so sustegnu à e mogli di i so cumpagni di squadra.
Dopu à a so terza pratica di campu di furmazione, i ghjucatori è i coach di Lions si sò riuniti in a so sala di cinema per fighjà Melissa Gonzalez, moglia di u quarterback olimpico di Tokyo David Bluff, in i 400 metri U ghjocu nantu à u bar.Gonzalez hà avanzatu à a semifinale cun un puntu di 55,32, stabilendu un record naziunale colombiano.
I Lions anu spartutu un grande video u sabbatu matina chì mostrava chì Blough è u restu di a squadra eranu pazzi per i successi di Gonzalez.
Blough, chì hà celebratu u so 26 anniversariu u sabbatu, hà dettu chì ùn hà micca un rigalu megliu cà questu.
"Questu hè u megliu rigalu d'anniversariu chì pudete uttene à u so fiancu", hà dettu Blough via Eric Woodyard di ESPN."Allora, simu assai grati."
Gonzalez hè natu è cresciutu in i Stati Uniti, ma perchè u so babbu hà a doppia cittadinanza, rapprisenta a Colombia in Tokyo.Blough è Gonzalez anu assistitu à Creekview High School in Carrollton, Texas.
Gonzalez pruverà avà à ghjunghje à a finale di 400 m ostaculi.Pudemu solu imagine cumu i Lioni reagiscenu s'ellu vince a medaglia d'oru.
Riceve l'ultime nutizie è rumuri, adattati à u vostru sport è squadra preferiti.E-mail ogni ghjornu.Libera per sempre !


Tempu di Postu: Aug-03-2021