Dui tipi di lubricazione di cuscinetti sferichi esterni

I cuscinetti sò i cumpunenti principali di l'equipaggiu meccanicu, è ci sò parechji tippi è tippi di lubricazione.I cuscinetti presentanu principalmente i tipi di lubrificazione pertinenti per i cuscinetti sferichi cù sedi.

Ci hè dui tipi principali di lubricazione di cuscinetti sferichi.Un metudu di lubricazione hè chjamatu lubricazione di nebbia d'oliu, è l'altru hè microlubricazione.In cortu, significa chì una piccula quantità di oliu lubricating hè utilizatu per risponde à i bisogni di lubricazione di u cuscinettu sfericu cù sediu..A lubricazione di nebbia d'oliu hè di trasfurmà l'oliu lubrificante in una nebbia d'oliu in u generatore di nebbia d'oliu, è lubricate u cuscinettu attraversu a nebbia d'oliu.Perchè a nebbia d'oliu condensa gocce d'oliu nantu à a superficia esterna di l'operazione di cuscinetti sferichi, u cuscinettu sfericu esterno mantene sempre a cundizione di lubrificazione di l'oliu magre, chì pò allargà a vita di u cuscinettu sfericu cù u sediu.

Cunsiglii Caldi Per utilizà stu metudu di lubricazione, duvete attente à i dui punti seguenti:

1. A viscosità di l'oliu deve generalmente micca esse più altu di 340mm / s (40 gradi) perchè a viscosità troppu alta ùn ghjunghje micca à l'effettu di l'atomizazione.

2. A nebbia d'oliu lubricated pò sparghje parzialmente cù l'aria è contamina l'ambiente.Se necessariu, un separatore d'oliu è di gasu pò esse usatu per cullà a nebbia d'oliu, è l'equipaggiu di ventilazione pò esse usatu per caccià u gasu di scarico.

Quandu a vitezza di rotazione di u tumbler di cuscinetti hè assai alta, a lubricazione di nebbia d'oliu hè spessu usata per evità altri metudi di lubrificazione perchè l'approvvigionamentu d'oliu hè troppu, è l'attrito internu di l'oliu aumenta per aumentà a temperatura operativa di u cuscinettu sfericu cù u sediu.A pressione tipica di nebbia d'oliu hè di circa 0,05-0,1 mbar.


Tempu di pubblicazione: 15-06-2021