Tipi di cuscinetti a pareti sottili, caratteristiche è precauzioni

Cum'è unu di i cuscinetti di cumpunenti di precisione, i cuscinetti à pareti sottili si riferiscenu principalmente à i requisiti compatti, simplificati è ligeri di i machini muderni per u disignu di meccanismi di rotazione, è anu e caratteristiche di piccula dimensione, pesu ligeru è attritu bassu.I cuscinetti a pareti sottili sò diffirenti da i cuscinetti standard.In i cuscinetti di pareti sottili, a dimensione transversale in ogni serie hè pensata per esse un valore fissu, è a dimensione transversale hè a stessa in a stessa serie.Ùn cresce micca cù l'aumentu di a dimensione interna.Per quessa, sta seria di cuscinetti a parete magre sò ancu chjamati cuscinetti à pareti sottili di sezione uguale.Utilizendu a listessa serie di cuscinetti di pareti sottili, i diseggiani ponu standardizà e stesse parti cumuni.

Ci sò trè tippi principali di cuscinetti à pareti sottili:

1.Contact radiale (Tipu L)

2.Contact angular (Tipu M)

3.Four point contact (Tipu N)

Tip: I ferrules in queste serie di cuscinetti sò principarmenti fatti di cuscinetti in acciaio inox.

Caratteristiche di cuscinetti a pareti sottili

1. Cuscinetti thin-walled cù grossi fori internu è picculi sezzioni trasversali pò esse rimpiazzati cù arburi cavu cù grandi diametri, cum'è: aria, pipi d'acqua, è fili ilettricu pò esse furnitu à traversu arburi cavu, facennu u disignu più sèmplice.

2. I cuscinetti à pareti sottili ponu salvà spaziu, riduce u pesu, riduce significativamente l'attrito, è furnisce una bona precisione di rotazione.Senza affettà a prestazione di i cuscinetti è a vita di serviziu, l'usu di cuscinetti à pareti sottili ponu riduce e dimensioni esterne di u disignu è riduce i costi di produzzione.

3. Sette serie aperta è cinque serie sigillati di cuscinetti thin-wall.U diametru di u pirtusu internu hè di 1 inch à 40 inch, è a dimensione transversale varieghja da 0.1875 × 0.1875 inch à 1.000 × 1.000 inch.Ci sò trè tippi di cuscinetti aperti: cuntattu radiale, cuntattu angulare, è cuntattu di quattru punti.I cuscinetti sigillati sò divisi in: cuntattu radiale è cuntattu di quattru punti.

Precauzioni per l'usu di cuscinetti a pareti sottili

1. Assicurà chì i cuscinetti thin-walled sò tinutu pulita è l 'ambienti circundante hè pulita.Ancu polvera finissima chì entra in i cuscinetti à pareti sottili aumenterà l'usura, a vibrazione è u rumore di i cuscinetti à pareti sottili.

2. Quandu si stallanu cuscinetti di muru magre, u punching forte hè assolutamente micca permessu, perchè i grooves di cuscinetti di muru magre sò pocu, è l'anelli interni è esterni sò ancu magre.Un forte punzone farà chì l'anelli interni è esterni di u cuscinettu si separanu è altri danni.Per quessa, quandu si stallanu, prima determinà a gamma di pruduzzione è a liberazione di l'installazione cù u fabricatore, è eseguite a stallazione cooperativa secondu a gamma di liberazione.

3. In ordine per prevene rusting di cuscinetti thin-walled, si deve esse assicurati chì l 'ambienti di almacenamiento hè seccu è senza umidità, è cullucatu luntanu da a terra.Quandu sguassate u cuscinettu per l'usu di u cuscinettu, assicuratevi di portà guanti puliti per impediscenu l'umidità o u sudore di aderisce à u cuscinettu è causanu corrosione.

In u prucessu di usu di cuscinetti a parete magre, s'ellu ùn sò micca usati bè o s'ellu ùn sò micca currispondenti bè, l'effettu previstu di i cuscinetti à pareti magre ùn serà micca ottinutu.Per quessa, ci vole à attente à i ditagli sopra quandu cù cuscinetti thin-walled.


Tempu di post: Jul-20-2021