U mutivu di precoce dannu à i cuscinetti à rulli conici

Chì ghjè u mutivu di stu dannu precoce à i cuscinetti à rulli conici?U seguente editore vi diciarà i mutivi principali di u fallimentu iniziale di stu cuscinettu à rulli conici:

1

(1) A durezza di l'anellu di cuscinettu ùn currisponde à a durezza di u rullu.A durezza di l'anellu internu hè ligeramente più altu ch'è quellu di u rullu, chì aumenta a capacità di a corsa di l'anellu internu per abbandunà u bordu è pressu in u rullu.

 

(2) U cuntattu trà u roller è a raceway di u roller tapered bearing sottu a cundizione di carica zero hè un cuntattu di linea.Perchè a corsa di l'anellu internu hè in terra è manca, u cuntattu trà u rollu è u rollu cambia da u cuntattu di linea à u cuntattu di linea.Puntu di cuntattu apprussimativu.Per quessa, quandu u cuscinettu hè travagliatu, i so rulli sò sottumessi à un grande sforzu di taglio, risultatu in una concentrazione di stress.Quandu u sforzu di taglio supera u limitu di fatica di u materiale, si verificanu cracks di fatigue.Cù l'azzione di a carica ciclica, i cracks di fatigue si propaganu longu à i cunfini di u granu è formanu spalling, chì à u turnu porta à u fallimentu di fatigue iniziale di u cuscinettu.

 

(3) U bordu di macinazione di u cuscinettu di rulli conici in anello internu hè causatu da l'aghjustamentu impropriu di a pusizione di clamping di a pista è di a mola durante a macinazione finale di a pista di l'anellu internu, o a scelta stretta di a mola finale. larghezza.

Da l'analisi di sopra, si pò vede chì u cuscinettu di rulli cunici ùn manca quì per via di u bordu lasciatu nantu à a pista di l'anellu internu durante u prucessu di macinazione di l'anellu internu di u cuscinettu.Dunque, durante u prucessu di macinazione di a pista di l'anellu internu, a larghezza di a mola deve esse selezziunata currettamente è a pusizione di serratura di a pista di l'anellu internu è a mola deve esse precisa per evità a generazione di u bordu di l'anellu internu, cusì. evitendu u fallimentu precoce di u cuscinettu.

 

 


Tempu di pubblicazione: 13 settembre 2021