Festival di primavera

Festival di primavera

Festival di primavera

Cum'è l'avvicinamentu di u Festival di Primavera, u persunale di Linqing Xinri Precisoion Bearing Co., Ltd. Wish you a happy Chinese New Year, è speru chì avemu da esse cooperazione in u novu annu.

A nostra festa principia da u 10 di ghjennaghju à u 18 di ghjennaghju in u 2021, ma s'ellu avete bisognu di cuscinetti, pudete cuntattateci via mobile o email direttamente, è seremu à u vostru serviziu in ogni mumentu.

In seguitu, lasciami dà una breve introduzione à l'annu novu cinese.

Per un bellu pezzu, a festa più impurtante in Cina hè a Festa di Primavera, ancu cunnisciuta cum'è l'annu novu cinese.Per u populu cinese, hè impurtante cum'è Natale per l'Occidentali.A data di sta celebrazione annuale hè determinata da u calendariu lunare invece di u calendariu gregorianu.

U Festival di Primavera, l'annu novu cinese, hè a festa più impurtante per tutti noi.Tutti i membri di a famiglia si riuniscenu in a vigilia di l'annu novu per avè un grande pranzu.À u listessu tempu, tutti si celebranu l'altri.Versu 12 ore, certi parenti è zitelli lampanu crackers. U celu sanu hè illuminatu luminoso.Puderemu fighjulà i fuochi d'artificiu entusiasmati.Quantu hè occupatu !

Festival Chinese Spring chì celebra a fine di l'invernu è u calore di a primavera.Cuminciò in l'ultimu ghjornu di l'annu lunare, finiscinu in u 15esimu ghjornu di l'annu novu lunare, hè ancu u Festival di Lanterna.Duranti u Festival di Primavera, a ghjente aduprate lanterna rossu è i coppi di u Festival di Primavera decoranu una casa, mettenu ogni tipu di vestiti di culore, spessu visitanu l'amichi è i parenti o manghjanu inseme gnocchi, pesci, carne è altri alimenti diliziosi.I figlioli sò aspittendu à riceve soldi busta rossu, è inseme ghjucanu à l'altri u focu d'artificiu, cun felice.Strada cù dragone è ballu di leone è alcune altre attività di carnaval, CCTV tirà a grande gala di u Festival di Primavera.

U Festival di Primavera hè un festival assai impurtante in Cina.Hè u primu ghjornu di u primu mese lunare.Prima di a Festa di Primavera, a ghjente hà compru rigali, cum'è carne, frutti, fiori, bevande è qualcosa per elli.

I zitelli sò entusiasmati perchè vene u Festival di Primavera.E mamma anu compru robba per elli zitellu. A robba hè assai bella.

À a notte di u Festival di Primavera à dodici ore, a ghjente manghja gnocchi cù soldi, stand for safe.

Questu hè u prucessu generale di u New Year Chinese.

Sè avete bisognu di qualcosa, sentite liberu di cuntattatemi.O una volta chì avete avutu un interessu per esse l'agente di cuscinetti XRL, benvenutu à cuntattateci liberamente!

1

Tempu di Postu: Feb-04-2021