SKF rafforza u so putenziale in u campu di l'intelligenza è pulita attraversu l'acquisizione

Recentemente, SKF Group hà fattu duie acquisizioni consecutivi, cumprese Rubico Industrial Consulting Co., Ltd. è EFOLEX Co., Ltd., quest'ultima hè un fabricatore di sistemi di lubrificazione industriale è filtrazione d'oliu sottu a marca Europafilter..L'unione di e duie cumpagnie aiuterà SKF à realizà a visione di un "mondu affidabile" in una manera più intelligente, più pulita è digitale.

Rubico hè una cumpagnia di cunsulenza industriale cù 10 impiegati, cù sede in Luleå, Svezia, specializata in a visualizazione è l'analisi di dati di signale.A so cumpetenza darà più pussibulità per i prudutti SKF, è uttene u sviluppu è l'innuvazione in novi campi tecnichi, cum'è i prudutti di cuscinetti cù sensori di fibra ottica.

Victoria Van Camp, presidente di SKF Technology, hà dettu: "Rubico hà una sperienza di punta in l'elaborazione di i signali.Sia l'hardware IoT tradiziunale è l'ultima informatica di punta aumenteranu a nostra basa tecnologica esistente.Rubico pussede brevetti.L'algoritmu di u bordu farà l'analisi di e dati di a macchina più faciule è più automatizatu, è aiutarà à prumove l'applicazione di sistemi wireless efficienti in energia.Aspittemu di unisce à a squadra Rubico è di participà à u sviluppu di a tecnulugia di rilevazione di carica di fibra ottica proprietaria di SKF.Sta tecnulugia hè attualmente pilotata in u nordu di a Svezia ".

Victoria hà dettu ancu: "Luleå hà una università di punta à u mondu è un focus à longu andà in l'investimentu in tecnulugia sustinibili.A cità diventa rapidamente un centru d'innuvazione industriale in i campi di l'energia rinnuvevuli è l'acciaio verde.Questu hè ancu induve SKF cuntinueghja à esse unu di i mutivi perchè Luleå hà investitu in u sviluppu di u Centru di sviluppu di l'Internet di e cose ".

EFOLEX Co., Ltd. hè un altru acquistu di pocu tempu.A cumpagnia hè un fabricatore di sistemi di lubrificazione industriale è filtrazione d'oliu sottu a marca Europafilter in Göteborg, chì furnisce sistemi di filtrazione offline per a fabricazione di processi è l'industria energetica.Ci sò attualmente circa 10 impiegati.

Thomas Fröst, presidente di SKF Industrial Technology, hà dettu: "In più di esse un pruduttu assai competitivu, a tecnulugia di Europafilter hà ancu una bona adattazione strategica cù a tecnulugia di separazione duale di SKF RecondOil, è pò espansione a nostra capacità generale di gestione di lubrificazione."

SKF


Tempu di pubblicazione: 13-10-2021