Metudu di selezzione di u tipu di cuscinettu

Ogni serie di cuscinetti hà caratteristiche diverse per via di u so designu differente, facendu adattatu per una gamma di applicazioni specifica.Per esempiu, i cuscinetti à sfera profonda sò resistenti à carichi radiali è assiali moderati è à un attritu bassu, chì ponu pruduce prudutti d'alta precisione è di pocu rumore.Per quessa, sò adattati per l'applicazioni di motori chjuchi o medius.I cuscinetti à rulli sferichi ponu sustene carichi estremamente pesanti, è ponu aghjustà automaticamente.Queste caratteristiche facenu adattatu per l'applicazioni ingegneria, perchè in queste applicazioni a carica hè estremamente pisanti, è a deformazione è u misalignamentu causatu da a carica pesante.

In ogni casu, quandu sceglite cuscinetti, hè spessu necessariu di cunsiderà diversi fatturi per pisà u so pesu, cusì ùn ci hè micca un tali "principiu generale".

Certi caratteristiche ùn dipende micca solu da u tipu di cuscinettu.Per esempiu, una cunfigurazione custituita da un cuscinettu à bola di cuntattu angulare o un cuscinettu à rulli cunici, a so rigidità dipende ancu da a precarga scelta;per esempiu, u limitu vitezza di u cuscinettu hè ditarminata da fattori cum'è cuscinetti accuratezza, parti circundante di u cuscinettu, è disignu cage Decided.

In i cuscinetti à rulli cilindrichi, l'ultimu disignu hà una capacità di carica assiale più grande di i disinni tradiziunali.Tuttavia, malgradu sti difetti, pò ancu aiutà à selezziunà i cuscinetti.Inoltre, avemu da vede ancu chì a scelta di cuscinetti hè ancu affettata da u costu tutale di a cunfigurazione di cuscinetti selezziunati è a dispunibilità di u mercatu.

Quandu cuncepisce a cunfigurazione di u cuscinettu, deve esse attentu à i so punti principali, cum'è a vita di u cuscinettu è a vita di u cuscinettu, a friczione, a velocità limite, a liberazione interna o a precarica di u cuscinettu, a lubrificazione, a sigillatura, etc. dati pertinenti di stu mudellu.


Tempu di posta: 30-lugliu-2021