Assemblea di cuscinetti rulli

I cuscinetti rotanti anu u vantaghju di un attritu bassu, una piccula dimensione assiale, un sustitutu convenientu è un mantenimentu simplice.

(1) Requisiti tecnichi per l'assemblea

1. A faccia finale di u cuscinettu rotulamentu marcatu cù u codice deve esse stallatu in a direzzione visibile in modu chì pò esse verificatu quandu hè rimpiazzatu.

2. U raghju di l'arcu à u diametru di l'arburetu o u passu di u pirtusu di l'abitazione deve esse più chjucu cà u raghju di l'arcu currispundenti nantu à u cuscinettu.

3. Dopu chì u cuscinettu hè assemblatu nantu à l'arbulu è in u pirtusu di l'alloghju, ùn deve esse micca skew.

4. À mezu à i dui cuscinetti coaxial, unu di i dui cuscinetti deve esse spustatu cù l'arburetu quandu l'arbulu si riscalda.

5. Quandu assemblea u cuscinettu rolling, hè necessariu di impedisce strettamente a terra di entre in u cuscinettu.

6. Dopu à l'assemblea, u cuscinettu deve curriri flexiblely, cù pocu rumore, è a temperatura di u travagliu ùn deve generalmente micca più di 65 gradi.

(2) Metudu di assemblea

Quandu si assembla u cuscinettu, u requisitu di basa hè di fà chì a forza assiale aghjunta agisce direttamente nantu à a faccia finale di l'anellu di cuscinettu (quandu hè stallata nantu à l'arbulu, a forza assiale aghjunta deve agisce direttamente nantu à l'anellu internu, chì hè stallatu nantu à l'internu). Quandu u pirtusu hè nantu, a forza applicata deve agisce direttamente nantu à l'anellu esternu).

Pruvate micca di affettà l'elementi rotulanti.I metudi di assemblea includenu u metudu di martellatura, u metudu di assemblea di stampa, u metudu di assemblea calda, u metudu di assemblea di congelazione è cusì.

1. Metudu di martellamentu

Aduprate un martellu per pad a barra di rame è qualchi materiali più morbidi prima di martellare.Attenti à ùn lascià micca chì materia stranera cum'è a polvera di rame cascà in a pista di cuscinetti.Ùn colpite micca direttamente l'anelli interni è esterni di u cuscinettu cù un martellu o un punch, per ùn avè micca affettatu u cuscinettu.A precisione currispondente pò causà danni à i cuscinetti.

2. Screw press o mètudu assemblea pressa idraulica

Per i cuscinetti cù tolleranze d'interferenza più grande, presse a vite o presse idrauliche ponu esse aduprate per l'assemblea.Prima di pressu, l'arbulu è u cuscinettu deve esse livellu, è un pocu oliu lubricante deve esse appiicatu.A velocità di pressione ùn deve esse troppu veloce.Dopu chì u cuscinettu hè in u locu, a pressione deve esse sguassata rapidamente per prevene danni à u cuscinettu o l'arburu.

3. Metudu di carica calda

U metudu di muntatura calda hè di scaldà u cuscinettu in l'oliu à 80-100 gradi, cusì chì u pirtusu internu di u cuscinettu hè allargatu è poi stallatu nantu à l'arbulu, chì pò impedisce à l'arbulu è u cuscinettu da esse dannatu.Per i cuscinetti cù tappi di polvera è sigilli, chì sò stati pieni di grassu, u metudu di muntatura calda ùn hè micca applicabile.

(3) A liberazione di i cuscinetti à rulli cunici hè aghjustata dopu l'assemblea.I metudi principali sò l'aghjustamentu cù spaziatori, l'ajustamentu cù viti, l'ajustamentu cù nuts è cusì.

(4) Quandu si assemble u cuscinettu di bola di spinta, l'anellu strettu è l'anellu soltu deve esse siparati prima.U diametru internu di l'anellu strettu hè direttamente ligeramente più chjucu.L'anellu strettu assemblatu è l'arbulu sò mantinuti relativamente staticu quandu u travagliu, è sempre appoghjate à l'arbulu.À a fine di u passu o di u pirtusu, altrimente u cuscinettu perderà u so effettu rolling è accelerà l'usura.

bc76a262


Tempu di pubblicazione: 11 settembre 2021