Ramadan Kareem

Vogliu mandà i mo migliori auguri à tutti l'amichi musulmani chì osservanu u mese santu di Ramadan.

In u Ramadan festivu è onorevule, chì a grazia di u celu vi cuncede, a lode di u celu è a terra è tutte e cose vi sublimerà, a bontà di tutti vi venerà, è i spargugliati seranu tutti belli per voi. .Vi pregu una bona festa è a pace in famiglia !

Ramadan hè u nove mesi di u calendariu islamicu.Sicondu a duttrina, i musulmani facenu unu di i cinqui digiuni di destinu durante u mese.

RK2

A lege di Sharia stipula chì tutti i musulmani, eccettu i malati, e donne incinte, e donne chì allattanu, i zitelli, è quelli chì sò in viaghju prima di l'alba, duveranu digiunu per tuttu u mese.U digiunu da l'alba à u tramontu, astinendu da manghjà è beie, astenendu da i rapporti sessuali, astenendu da atti brutti è profanità, è crede chì u so significatu si trova micca solu in cumpiendu obblighi religiosi, ma ancu in cultivà u caratteru, frenendu i desideri egoisti, sperimentendu u soffrendu di a fame di i poveri, germinendu a cumpassione, è aiutanu i poveri, Fate u bè.

Prucessu di Ramadan

Ramadan si riferisce à i musulmani chì digiunu da l'alba à u tramontu.U digiunu hè unu di i cinque compiti basi di l'Islam: canti, adurà, classificà, digiunu è dinastia.Hè una attività religiosa per i musulmani per cultivà u so caratteru.

Ramadan significatu

Sicondu i musulmani, Ramadan hè u mese più auspicious è noble di l'annu.L'Islam crede chì questu mese hè u mese di a rendizione di u Quran.L'Islam crede chì i digiuni ponu purificà i cori di e persone, rende a ghjente nobile, di cori gentile, è fà chì i ricchi sperimentenu u gustu di fame per i poveri.

Questu hè un tempu incredibilmente speciale di l'annu per i musulmani in casa è à l'esteru un tempu per a carità, per a cuntemplazione è a cumunità.

Diversi suggerimenti nantu à a dieta di Ramadan:

RK1

Ùn asciugate micca iftar

"Ùn possu micca manghjà è marchjà" senza vergogna

Mantene tuttu simplice è evite e feste

Evite l'extravaganza è u perdu,

Pruvate di manghjà menu menu grossi pesci è carne,

Manghja più frutti è ligumi ligeri


Tempu di Postu: Apr-15-2021