Principiu è struttura di cuscinetti unidirezionali

Un cuscinettu unidirezionale hè un tipu di cuscinettu chì pò rotà liberamente in una direzzione è chjude in l'altra direzione.

A cunchiglia di metallu di un cuscinettu unidirezionale cuntene assai rulli, agulla o bola, è a forma di u so sediu rolling face solu rotulà in una direzzione, è pruducerà assai resistenza in l'altra direzzione (u so- chjamatu "single Towards").

Cuscinetti XRL1. Principiu di travagliu di u cuscinettu one-way

In fatti, indipendentemente da a struttura di u cuscinettu unidirezionale, u so principiu hè u principiu di clamping, chì pò esse divisu in:

Tipu di pendenza è rulli:

Quì l'anellu esterno di u cuscinettu hè u listessu cum'è u cuscinettu ordinariu, chì hè un anellu cilindric.Ma a so struttura di l'anellu internu hè più speciale, u so anellu internu hè un cercolu cù una pendenza.

Inoltre, hà rulli chì sò sempre in cuntattu cù l'anelli interni è esterni è e surgenti chì sò in cuntattu cù i rulli.A superficia di travagliu di u roller hè una pendenza.Quandu u cuscinettu rota, u rullu hè in un statu di downslope.Ci hè un grande spaziu à u downslope è u roller ùn serà micca affettatu.

Quandu a rotazione inversa, u roller hè in salita, a salita hè relativamente strettu, u rullu hè appiccicatu, u cuscinettu hè chjusu.

Un'altra struttura portante unidirezionale hè una struttura cunea:

In stu tipu di cuscinettu, un inseme di cunei di camma sò stallati trà l'anellu internu è l'anellu esternu di u cuscinettu.A camma hà dui diametri di diverse dimensioni.U warp longu hè più grande chì a distanza trà l'anellu internu è l'anellu esternu, è u cortu currettu hè più chjucu cà a distanza trà l'anellu internu è l'anellu esterno di u cuscinettu.

Una molla di bobina cilindrica hè cunnessa punta à punta trà i cunei per furmà una primavera annular disposta nantu à u fulcrum di a cunea, è a cunea pò esse resettata da l'azzione di a primavera.

2. Stallazione di cuscinetti one-way

Siccomu u cuscinettu unidirezionale hè a prova di ruggine è imballatu, ùn apre micca u pacchettu prima di a stallazione.L'oliu antiruggine rivestitu nantu à i cuscinetti unidirezionali hà una bona prestazione di lubrificazione.Per cuscinetti unidirezionali di u scopu generale o cuscinetti unidirezionali pieni di grassu, pò esse usatu direttamente senza pulizia.

U metudu di stallazione di cuscinetti unidirezionali varieghja cù u tipu di cuscinetti è e cundizioni currispondenti.

Siccomu generalmente a rotazione di l'arbu hè aduprata, l'anellu internu è l'anellu esterno ponu aduttà l'adattazione di l'interferenza è l'adattazione di a liberazione rispettivamente, è quandu l'anellu esterno gira, l'anellu esterno adopta l'adattazione d'interferenza.

(1) Installazione Press-in

Press-in installazione generalmente usa una pressa, bulloni è nuts pò ancu esse usatu, è un martellu di manu pò esse usatu per a stallazione quandu hè necessariu.

(2) Installazione di maniche calde

U metudu di manica di calore di scaldà u cuscinettu unidirezionale in l'oliu per espansione è dopu installà nantu à l'arbulu pò impedisce chì u cuscinettu unidirezionale sia sottumessu à forze esterne innecessarii è compie a stallazione in pocu tempu.

Lasciami dì solu una digressione quì.Certi cataloghi di cuscinetti unidirezionali anu mudelli, ma alcuni cuscinetti unidirezionali non standard ùn sò micca dispunibili in Cina continentale.Calchì volta i futuri seranu longu, cusì quandu selezziunate i cuscinetti unidirezionali Considerate u costu di u tempu è u costu di rimpiazzamentu dopu.

2. Overhaul è mantenimentu di cuscinetti one-way

In generale, u mantenimentu di cuscinetti unidirezionali richiede parechji passi, cumprese:

1. Fighjate

Fighjulà u cuscinettu unidirezionale hè di osservà se u cuscinettu unidirezionale hè arrugginitu, se u cuscinettu unidirezionale hà rotte linee, è se u cuscinettu unidirezionale hè sbuchjatu.

2. Ascolta

Ascolta s'ellu ci hè rumore in u cuscinettu unidirezionale è se u rumore di u cuscinettu unidirezionale hè normale.

3. Diagnosi

Aduprate l'equipaggiu per u diagnosticu, cum'è l'equipaggiu di diagnosticu elettronicu, stetoscopi, etc.

U travagliu di mantenimentu hè simile à quellu di l'altri cuscinetti.U muvimentu relative di l'elementi di rulli è di e piste è l'intrusione di i contaminanti è u polu causanu usu di a superficia di l'elementi di rulli è di e piste.Affettanu a precisione di l'ospite.

Quandu si cuntrolla o rimpiazzà i pezzi regularmente, u cuscinettu unidirezionale deve esse disassemblatu.Di solitu l'arbureti è i scatuli di cuscinetti sò casi sempre usati, è i cuscinetti unidirezionali sò spessu usati.Per quessa, u disignu strutturale deve piglià in contu chì u cuscinettu, l'arburetu, a scatula di cuscinetti è altre parti ùn saranu micca dannighjati quandu si disassemble u cuscinettu.À u listessu tempu, deve esse preparatu strumenti di disassemblamentu adattati.Quandu si disassemble un ferrule staticamente fitted, solu a tensione pò esse appiicata à u ferrule, è u ferrule ùn deve esse tiratu à traversu l'elementi rotulanti.

I cuscinetti unidirezionali sò largamente usati in machini tessili;machini di stampa;industria di l'automobile;l'apparecchi di casa;rilevatori di valuta.

L'invenzione di u cuscinettu unidirezionale risolve parechji prublemi meccanichi chì deve esse impeditu di inversione.Hà ghjucatu un rolu maiò in parechji apparecchi domestici cum'è lavatrici.In certi machini di trasportu, cum'è u trasportu di materiali, pò impedisce in modu efficace di a caduta di i materiali.

Per quessa, a struttura standardizata rende micca necessariu per parechje macchine per cuncepisce una struttura speciale anti-reverse per separatamente, chì risparmia assai risorse umane è materiali.Dunque, e prospettive future per u sviluppu di cuscinetti unidirezionali sò assai largu.

XRL bearing-2


Tempu di Postu: 17-Nov-2021