Precauzioni per i cuscinetti insulati durante u mantenimentu di u mutore

Oghje, a velocità di sviluppu di l'industria di l'energia hè sempre più veloce, è l'applicazione di cuscinetti insulati hè diventata più è più cumuna.Per via di e so proprietà speciali, i cuscinetti insulati sò adattati per i mutori è i generatori, in particulare in i mutori di cunversione di frequenza.A nostra cumpagnia hè principalmente impegnata in cuscinetti insulati per parechji anni è hà una ricca cunniscenza di cuscinetti insulati.Ci hè parechje cose chì deve esse attentu à l'usu di cuscinetti insulati in muturi, soprattuttu à riparà i mutori.A seguente cumpagnia di cuscinetti insulati vi intruduce à e precauzioni di cuscinetti insulati quandu riparà i mutori.

Ci sò generalmente dui metudi di insulation bearing, unu hè à sceglie cuscinetti insulated, è l 'altru hè di sceglie insulated bearing chambres.

Cuscinetti insulati: I cuscinetti insulati ponu esse divisi in rivestimentu di l'anellu internu, rivestimentu di l'anellu esterno è elementi rotulanti fatti di materiali ceramichi.U revestimentu di l'anellu internu è u revestimentu di l'anellu esterno sò spruzzati di plasma per rivestire u materiale ceramicu nantu à a superficia di cuscinetti.Stu revestimentu pò ancu mantene a so prestazione unica d'insulazione in un ambiente umitu;mentri u materiale ceramica rolling body insulated bearing, L'elementu rolling hè fattu di materiale ceramicu, è u materiale ceramicu rolling element insulated bearing hà una capacità eccellente di resistenza di corrente, cusì pò esse efficacemente insulated.

Sala di cuscinetti insulati: In generale, una film di PTFE hè aduprata in u pirtusu internu di u cuscinettu di u cuscinettu per esse appiccicatu nantu à u pirtusu internu di u cuscinettu per insulate u cuscinettu è u cuscinettu finale è tagliate u percorsu di u cuscinettu.

Ùn importa micca u tipu d'insulazione chì hà i so vantaghji, i seguenti punti devenu esse attenti à a riparazione di u cuscinettu insulatu di u mutore.

1. Selezzione è cuntrollu di tolleranza di l'arbulu è a camera di cuscinettu di u cuscinettu insulated: u cuscinettu deve esse pressatu in u cuscinettu per mantene a rotazione flexible senza sensu di bloccu.Se ci hè una rotazione inflexible evidenti, significa chì a dimensione di u cuscinettu hè troppu grande, è a tolleranza di u cuscinettu deve esse calata.Se u cuscinettu hè pressatu in l'arbulu è vultatu da a manu, ci hè un sensu evidenti di "sabbia", pò esse chì a roundness di l'arbulu ùn hè micca bonu o a tolleranza di l'arbulu hè troppu grande.

2. U metudu di assemblea di cuscinetti insulated: Perchè i cuscinetti insulated sò prudutti d'alta precisione, l'assemblea improperu pò facilmente dannà a raceway di u cuscinettu è causanu danni à u cuscinettu.Insulated Bearing Company ricurdeghja à l'operatori d'utilizà stampi speciali quandu assemblanu i cuscinetti, è micca di battellu à vuluntà.Quandu pressu in l'arbulu, solu l'anellu chjucu pò esse furzatu, è quandu u grande anellu hè pressu, solu l'anellu grande pò esse furzatu.A pressione di l'aria o a pressione idraulica deve esse usata quandu u cuscinettu hè assemblatu.I muduli superiori è inferiori devenu esse in un statu horizontale durante u press-fitting.Se ci hè una inclinazione, u canali di cuscinettu serà dannatu da a forza, chì pruvucarà un rumore anormale in u cuscinettu.

3. Prevenzione di l'assemblea di materia stranera: Quandu u cuscinettu hè stallatu nantu à u rotore per l'equilibriu dinamicu, hè faciule d'entra in i filings di ferru generati durante l'equilibriu dinamicu in u cuscinettu, per quessa, hè megliu per realizà l'equilibriu dinamicu prima di installà u cuscinettu.Ùn applicà micca oliu o grassu à a camera di cuscinetti.S'ellu deve esse rivestitu, deve esse cuntrullatu bè, è ùn deve micca accumulà in a camera di cuscinetti.

4. Prevenzione di a ruggine di pittura: E caratteristiche di a ruggine di pittura si trovanu soprattuttu in i motori chjusi.U sonu di u mutore hè normale durante l'assemblea, ma dopu un periudu di tempu in u magazzinu, u rumore anormale di u mutore aumenterà, è a rimuzione di u cuscinettu pruvucarà a produzzione seria.Fenominu di ruggine.Parechje persone pensanu chì hè un prublema di cuscinetti, ma hè principalmente un prublema di pittura insulating.U mutivu principalu hè chì i sustanzi acidici volatilizzati da a pittura insulating sò trasfurmati in sustanzi corrosivi sottu una certa temperatura è umidità, chì corrode u canali di u cuscinettu è poi causanu danni à u cuscinettu.A megliu suluzione avà hè di sceglie una bona pittura insulating, è ventilate per un periudu di tempu dopu à seccu prima di assemblea.

U sopra hè e precauzioni per i cuscinetti insulati introduttu da a cumpagnia di cuscinetti insulati durante u mantenimentu di u mutore.Spergu chì vi aiuterà à travaglià megliu è purtà un pocu aiutu à a vostra attività.Inoltre, sè avete bisognu di cuscinetti insulati, chjamate per ordine i nostri prudutti.

图片1


Tempu di Postu: Oct-09-2021