Prestazione è caratteristiche di i cuscinetti articulati

Finu à quandu ci sò cuscinetti cunghjunti: cuscinetti à sfera di cuntattu angulare, cuscinetti di unione di spinta, cuscinetti di articulazione radiale, cuscinetti di articulazione di punta.Cuscinetti à rulli cunici hè un tipu di cuscinetti à rulli, è hè una di e parti largamente usate in i machini muderni.Si basa nantu à u cuntattu rolling trà i cumpunenti principali per sustene e parti rotanti.A maiò parte di i pruduttori di cuscinetti à rulli sò avà standardizati.I cuscinetti à rulli anu i vantaghji di un picculu torque di partenza, una alta precisione di rotazione è una scelta còmuda.A classificazione di cuscinetti articulati hè principalmente basatu annantu à a direzzione in quale ponu supportà a carica, l'angolo di cuntattu nominale è u tipu strutturale.

dsfd

Chì sò e caratteristiche di i cuscinetti di articulazione radiale?
(1) E-type hà un unicu anellu esternu è senza groove d'oliu lubrificante.Pò suppurtà a carica radiale è a piccula carica assiale in ogni direzzione.

(2) Anellu esternu à una sola fessura di tipu ES cù groove d'oliu lubrificante.Pò suppurtà a carica radiale è a piccula carica assiale in ogni direzzione.

(3) Anellu esternu à una sola fessura di tipu ES-2RS cù groove d'oliu lubrificante è anelli di sigillatura da i dui lati.Pò suppurtà a carica radiale è a piccula carica assiale in ogni direzzione.

(4) GEE WES-2RS anellu esternu à una sola fessura, cù scanalatura d'oliu lubrificante, cù anelli di tenuta da i dui lati.A lubrificazione di cuscinetti à rulli conici a fila unica hè di grande significazione per u cuscinettu.U lubricante in u cuscinettu pò micca solu riduce a resistenza di attritu, ma ancu ghjucà un rolu in a dissipazione di u calore, riducendu u stress di cuntattu, assorbendu a vibrazione è impediscenu a corrosione.Pò suppurtà a carica radiale è a piccula carica assiale in ogni direzzione.

(5) L'anellu esternu di una sola fessura di tipu ESN hà una groove d'oliu lubrificante, è l'anellu esternu hà una groove di stop.Pò suppurtà a carica radiale è a piccula carica assiale in ogni direzzione.Tuttavia, quandu a carica assiale hè sopportata da l'anellu di stop, a so capacità di sustene a carica assiale hè ridutta.

(6) L'anellu esternu di doppia fessura di tipu XSN (anellu esternu split) hà una groove d'oliu lubrificante, è l'anellu esternu hà una groove di stop.Pò suppurtà a carica radiale è a piccula carica assiale in ogni direzzione.Tuttavia, quandu a carica assiale hè sopportata da l'anellu di stop, a so capacità di sustene a carica assiale hè ridutta.

(7) L'anellu internu di u tipu HS hà una scanalatura d'oliu lubrificante, una doppia meza anellu esterna, a liberazione pò esse aghjustata dopu l'usura (un tipu di basa di fallimentu di cumpunenti).Pò suppurtà a carica radiale è a piccula carica assiale in ogni direzzione.

(8) L'anellu internu di u tipu DE1 hè in acciau di cuscinetti induriti, è l'anellu esterno hè azzaru.Quandu l'anellu internu hè assemblatu, hè extrusionatu è furmatu cù groove d'oliu lubrificante è buchi d'oliu.I cuscinetti cù un diametru internu di menu di 15 mm ùn anu micca groove d'oliu lubrificante è buchi d'oliu.Pò suppurtà a carica radiale è a piccula carica assiale in ogni direzzione.

(9) L'anellu internu di DEM Type 1 hè in acciau induratu, è l'anellu esterno hè azzaru.Quandu l'anellu internu hè assemblatu, hè extrusionatu è furmatu.Dopu chì u cuscinettu hè stallatu in u sediu di u cuscinettu, a scanalatura finale hè pressata nantu à l'anellu esternu per riparà u cuscinettu assialmente.Pò suppurtà a carica radiale è a piccula carica assiale in ogni direzzione..

(8) L'anellu internu di u tipu DE1 hè in acciau di cuscinetti induriti, è l'anellu esterno hè azzaru.Quandu l'anellu internu hè assemblatu, hè extrusionatu è furmatu cù groove d'oliu lubrificante è buchi d'oliu.I cuscinetti cù un diametru internu di menu di 15 mm ùn anu micca groove d'oliu lubrificante è buchi d'oliu.Pò suppurtà a carica radiale è a piccula carica assiale in ogni direzzione.

(9) L'anellu internu di DEM Type 1 hè in acciau induratu, è l'anellu esterno hè azzaru.Quandu l'anellu internu hè assemblatu, hè extrusionatu è furmatu.Dopu chì u cuscinettu hè stallatu in u sediu di u cuscinettu, a scanalatura finale hè pressata nantu à l'anellu esternu per riparà u cuscinettu assialmente.Pò suppurtà a carica radiale è a piccula carica assiale in ogni direzzione.


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021