Ancora una volta: 13 momenti indimenticabili di a vittoria di i Bucks in u ghjocu 5 di a Finale

Cuminciò cum'è un disastru.Diventa un tipu di piacè.Avà, i Bucks sò solu un ghjocu luntanu da cumpiendu a predizione è purtà à Milwaukee qualcosa chì ùn anu micca vistu in mezu seculu.Chì una vita maravigliosa.
Tuttavia, e cose ùn eranu definitivamente micca cusì à u principiu.(Ùn avemu mancu parlatu di u panicu di COVID prima di u ghjocu.) I Suns anu fattu assai, è, sustinuti da u tiru di Heat è l'offesa sloppy, rapidamente guidati da 16 punti in u primu quartu.Ma per i fan di Bucks, pare chì prima o dopu hè diventatu una festa di notte, perchè Milwaukee pò esse dichjaratu chì hè u so spettaculu di Finali più cumpletu finu à a data.Tutte e so stelle è i ghjucadori di u bancu anu fattu bè è movenu bè u ballu offensivamente., Shooting (ricurdate quandu sta squadra era bona in questu!?) è difesa suffocante, chì ùn solu hà uguagliatu u ghjocu, ma ancu hà datu i Bucks un vantaghju à a mità di tempu.
Accoppiatu cù un altru ghjocu emblematicu per chjude u ghjocu, Milwaukee avà porta 3-2, vincendu solu unu di i dui partiti.Acceptaraghju queste probabilità-ma prima, vogliu tastà ogni colpu fattu da i Bucks in a so vittoria 123-119 nantu à u ghjocu 5. Allora eccu 13 meravigliose imagine da a vittoria spettaculare di u sabbatu - iè, una grande parte di elli vene da The Arrubà.Ùn mi scusa micca.
Quandu vedi questi colpi di Milwaukee acclasciati per i Bucks in massa, ùn pudete micca esse senza orgogliu civicu.Milwaukee hà finalmente postponatu u so glorioso estiu - è ùn hà micca mancatu un minutu.Omu, se pensate chì sta scena hè pazza, aspettate finu à u marti sera.Puderete sente quellu gruppu di persone da Cudahy ... Cudahy, California.
Hè facilitu di scurdà avà, ma i Bucks anu avutu un principiu duru u sabbatu sera, sloppy in uni pochi di turnovers precoci, è sbagliati colpi quandu i Suns eranu in coma ... bè, quasi in ogni locu.16 punti daretu dopu à u primu quartu, questu pare esse solu una di quelle notti, soprattuttu dopu chì stu tippu è i so soldi di magnate apparsu in ogni tiru di folla è ogni tiru liberu di Giannis...
Se ùn era micca ecstaticu di i risultati a notte scorsa, mi ricordu chì stu tippu hà finitu per avè una mala notte.
L'Internet hè sempre senza scunfitta.pic.twitter.com/tQNzV8cLBe googletag.cmd.push(function() {googletag.display('div-gpt-ad-1597166322662-mid-article-1′); });- Doug Russell (@DougRussell), 18 di lugliu di u 2021
Questu furtu è trè punti riassume l'incredibile ghjocu 5 di Jrue Holiday pic.twitter.com/WegCHeaqSV - Kevin O'Connor (@KevinOConnorNBA) 18 di lugliu 2021
Quandu Milwaukee hà sbulicatu, Jrue Holiday hè statu u primu à piglià u peghju, postu chì hà passatu a maiò parte di i playoffs sparendu duru, ovviamente, hà fattu 4 di 20 colpi in l'ultimu ghjocu.Ma à a fine, hà avutu u so ghjocu, u so mumentu in u sole, perchè u puntu di i Bucks hà puntuatu un impressiunanti punti 27, 13 assists è 3 mentre ghjucava a so abituale difesa di bloccu dura.Questu robba duie volte, chì face chì Chris Paul apparisce à pena in a stampa.L'insulti di "Jrue Bledsoe" ùn mancanu micca in u Twitter di i Bucks in questu playoff, ma micca quellu sabbatu sera - è, dopu à stu mumentu criticu è a prestazione completa di a Finale, ùn serà micca da avà.
Giannis celebra l'agitazione di Bobby Portis ð????ª #NBAFinals pic.twitter.com/G1jMKKEXdV — ESPN (@espn) 18 lugliu 2021
Questu ùn hè micca cumu si deve travaglià.A cunniscenza di u basket ben cunnisciuta mostra chì i sustituti è i ghjucatori di rolu facenu megliu in casa, ma u futuru sindaco di Milwaukee, Bobby Portis, hà superatu tutti i sustituti di Phoenix in u so stadiu (9 punti, senza i Suns 'Hà puntuatu più di 6 punti da u bancu). ) è hà datu à i Bucks a so icònica splutazioni di energia cummattitiva quandu a squadra ne avia bisognu.Quandu si tratta di prestazioni chjave di u bancu ...
Se i Bucks anu da pricà per a vittoria di a Finale NBA, allora anu bisognu di qualcunu nantu à u bancu per vede, è quella persona hè diventata Jeff Teague (Jeff Teague).LOL, nò, scherzendu: hè Pat Connaughton, chì hà spartu a so megliu impressione di Donte Di Vincenzo in questi partiti di a Finale cù una difesa megliu cà l'aspittava (s'ellu hà furzatu à Bu Ke sbarazzatu di a situazione unu-à-unu, o aghju fattu solu avè allucinazioni?), argumenti caldi è puntuali tri-punte.In listessu modu, u ghjucatore sustitutu deve sparisce nantu à a strada;invece, Pat Connaughton hè assai attraente cù 14 punti chjave.
Prestazione di JRUE HOLIDAY ð????±ð????±ð????± pic.twitter.com/7mrtEByuju-Bleacher Report (@BleacherReport) 18 di lugliu 2021
In queste storiche finali NBA, i fan di Bucks ùn vincenu micca unu, ma dui ghjoculi iconichi, cusì furtunatu.Meet The Block: A sequenza di The Steal, in quale Jrue Holiday - cù solu un puntu lasciatu in l'ultimu minutu - strappa a bola da Devin Booker, chì respira u focu di novu, è poi inganna a bola in u tribunale.Dighjà, questu hè un ghjocu assai cruciale ... ma dopu Giannis volò in u relay di l'aria da daretu à Holiday per aiutà u ghjocu di hockey di ghiaccio.googletag.cmd.push (funzione () {googletag.display ('div-gpt-ad-1597166322662-mid-article-2′); });
In retrospettiva, u relé d'aria era una decisione terribili.Un ghjocu avventuroso pò permette solu di rinvià u pussessu unicu à Phoenix mentre uttene trè punti - o peghju, pò finisce senza puntuazione è Giannis.Comu tutti sapemu, i tiri liberi è i tiri liberi ùn sò micca assai boni.Per i Bucks, questu hè un tempu di verificazione di riscaldamentu pazzo - cum'è risulta, sò sempre caldi.
Giannis, scuntrà l'America.America, cunnosce Giannis.Avete avà ufficialmente scontru - a vostra ànima hè stata scurdata.
Sta foto hè digià incredibile è maravigliosa à u primu sguardu, ma poi vi vede i ditagli di l'Adele straordinaria di u cantante vincitore di Grammy sottu à u rim, fighjendu Giannis volà in u celu, perdendu a mente assoluta.Adele: Ùn hè mai pertinente.
Timothy Burke riunisce alcune chjamate da u paese è u mondu in The Steal - sò tutti eccellenti.Tuttavia, u megliu hè chì stu telefonu francese traduce perfettamente, ancu s'è a sola parolla francese chì sapete hè a parolla "croissant".Saria bè chì qualchissia hà registratu a mo reazione in questu mumentu;pudemu ancu ottene una trasmissione trasmessa in lingua spirituale felice.
Vi ricordate a notte quandu a cerimonia di l'Oscars hè stata scunfitta in "Moonlight" / "City of Philharmonic", ogni faccia in a folla hà dettu una storia?Hè cum'è a versione NBA.Vogliu studià sta foto è ricurdate.googletag.cmd.push (funzione () {googletag.display ('div-gpt-ad-1597166322662-mid-article-3′); });
Quandu aghju fattu questu, ci era una quistione crudele: Quale hè megliu per u ghjocu di Bucks, u bloccu di Giannis o i robba è e catture di vacanze di Jrue?Aghju aspettatu stu dibattitu per sempre, è à u stessu tempu sorrisu à u fattu chì Milwaukee hà avà dui ghjochi brillanti incrustati in permanenza in liggendi muderni di Finali.
Unisce i millaie di persone fora di u foru di Fiserv cù a folla sold-out chì fighjendu a festa in u locu - tutti si impazzinu à u stessu tempu u sabbatu sera - è uttene una splusione di felicità, quasi certamente, pudete sente da u spaziu fora.Ancu a luna sapia di u furtu di sabbatu sera.
U Bucks junior hà fattu bè in u ghjocu 5. Giannis: 32 punti, 9 rimbalzi, 6 AST Middleton: 29 punti, 7 rimbalzi, 5 AST vacanze: 27 punti, 4 rimbalzi, 13 AST pic.twitter.com/qVqHXb3qMq - Bleacher Report (@ BleacherReport) 18 di lugliu 2021
I Bucks anu un Big Three, ma i fan di Milwaukee raramente li vedenu veramente nantu à u tribunale à u stessu tempu, ghjucanu à a stessa velocità.Questa scena di sognu hè stata finalmente una realità in u ghjocu 5, perchè Holiday, Giannis è Chris Middleton eranu tutti grandi.Eranu u sestu trio in 50 anni in a Finale NBA per puntuà 25 punti ognunu.Aghjunghjite Bobby Portis è Pat Connaughton, è avete ottenutu una vittoria di squadra cumpleta à u mumentu perfettu.
Milwaukee, nutizie da @Giannis_An34: pic.twitter.com/zXIhsT0RVt - Milwaukee Bucks (@Bucks) 18 di lugliu 2021
Ancu s'ellu hè un cliché per dì chì unu hè sempre statu appassiunatu di i filmi, Matt Mueller hè sempre statu appassiunatu di i filmi.Ch'ella sia purtendu l'ultime recensioni di filmi per i so spettaculi è narrazioni di u primu annu, o scrive recensioni di film per l'era di u St. Norbert College cum'è un studiente di u liceu, Matt hè troppu obsessionatu cù i filmi per u so propiu benefiziu.
Quandu ùn scrive micca l'ultimu blockbuster o parla di "Piranha 3D" troppu entusiastu, pò truvà chì Matt guarda quasi ogni sport (esclusu u cricket) o travaglia per ottene questu in un cinema locale.O fighjate un filmu.Iè, pò esse vistu un filmu.


Tempu di posta: 19-07-2021