Ghjurnata Naziunale

U ghjornu Naziunale hè una festa naziunale stabilita da un paese per commemorare u paese stessu.Sò generalmente l'indipendenza di u paese, a firma di a custituzione, l'anniversariu di u capu di statu o altri anniversarii significativi;Ci sò ancu i ghjorni di santu per u patronu di u paese.

Festa Naziunale (2)

Storia di l'evoluzione:

A parolla "Giornata Naziunale", chì si riferisce à a festa naziunale, hè stata prima vista in a Dinastia Jin Occidentale.Records Western Jin avianu "Naziunale Day solu per u so benefiziu, u principale preoccupari mo è u so dannu" records, era feudale di China, evenimentu festival naziunale, grande troppu adesione di l'imperatore, anniversariu.Per quessa, l'imperatore hà ascendutu à u tronu in l'antica Cina è u so anniversariu era chjamatu "Giornu Naziunale".Oghje chjamatu l'anniversariu di a fundazione di u paese cum'è u ghjornu Naziunale.

Dicembre 2, 1949, a quarta riunione di u Cumitatu di u Guvernu Populari Centrale accettatu u suggerimentu di u Cumitatu Naziunale di a Cunferenza Politica Cunsultativa di u Populu Cinese (CPPCC), hà passatu a risoluzione in u ghjornu Naziunale di a Republica Populari Chine, decisu di dichjarà u fundazione di a Republica Populari Chine u 1 d'ottobre di ogni annu, u grande ghjornu di a Republica Populare Chine, u ghjornu Naziunale di a Republica Populare Chine.

Dopu à a fundazione di a Republica Populari Chine u 1 d'ottobre di u 1949, a celebrazione di u ghjornu Naziunale hà cambiatu parechje volte.

Festa Naziunale (3)

In i primi tempi di a fundazione di a nova Cina (1950-1959), i celebrazioni annuali di u ghjornu Naziunale sò stati cun una parata militare.In settembre di u 1960, u Cumitatu Centrale di u CPC è u Cunsigliu di Statu decisu di riformà u sistema di u ghjornu Naziunale in cunfurmità cù u principiu di custruisce un paese cù diligenza è risparmiu.Da tandu, da u 1960 à u 1970, ci hè stata una grande manifestazione è una parata di massa davanti à a piazza Tian 'anmen ogni annu, ma micca una parata militare.

Da u 1971 à u 1983, u 1 d'ottobre di ogni annu, Pechino celebrava u ghjornu Naziunale in altre forme, cum'è una grande festa di giardinu, senza parati di massa.In u 1984, u 35 anniversariu di a Fundazione di a Republica Populare Chine hè stata marcata da una grande parata di u ghjornu Naziunale è celebrazione di massa.In i deci anni dopu, l'usu di altre forme per celebrà u ghjornu Naziunale, ùn hà micca tenutu a parata di u ghjornu di a Naziunale è a festa di massa.U 1 d'ottobre di u 1999, u 50 anniversariu di a Festa Naziunale, hà tenutu una grande parata di u ghjornu Naziunale è una parata di celebrazione di massa.Era l'ultima grande celebrazione di a Festa Naziunale di a Republica Populare Chine in u XXu seculu.

Festa Naziunale (4)

Dapoi a fundazione di a nova Cina, ci sò stati 15 parati militari in celebrazioni di u ghjornu Naziunale.Ci sò stati 11 volte trà u 1949 è u 1959, è quattru volte durante u 35u anniversariu di a Festa Naziunale in u 1984, u 50u anniversariu in u 1999, u 60u anniversariu in u 2009 è u 70u anniversariu in u 2019.

Festa Naziunale (5)

Origine di u Festival:

U ghjornu Naziunale hè una festa naziunale stabilita da un paese per commemorare u paese stessu.

Sò generalmente l'indipendenza di u paese, a firma di a custituzione, l'anniversariu di u capu di statu o altri anniversarii significativi;Ci sò ancu i ghjorni di santu per u patronu di u paese.

Ancu s'è a maiò parte di i paesi anu anniversarii simili, ma per via di rilazioni pulitiche cumplessu, certi paesi di sta festa ùn pò micca esse chjamatu u ghjornu Naziunale, cum'è u ghjornu di l'indipendenza di i Stati Uniti, ùn ci hè micca u ghjornu Naziunale, ma tutti dui anu u stessu significatu.

In l'antica Cina, l'imperatore hà ascendutu à u tronu è u so anniversariu era chjamatu "Giornu Naziunale".

I paesi intornu à u mondu determinanu a basa di u ghjornu Naziunale stranu.Sicondu statistiche, ci sò 35 paesi in u mondu chì u ghjornu Naziunale hè basatu annantu à u tempu di a fundazione naziunale.I paesi cum'è Cuba è Cambogia piglianu u ghjornu di a so occupazione di a capitale cum'è u so ghjornu Naziunale.Certi paesi anu u ghjornu di l'indipendenza naziunale cum'è u so ghjornu naziunale.

U ghjornu Naziunale hè una festa impurtante in ogni paese, ma u nome hè diversu.Parechji paesi chjamati "Giornu Naziunale" o "Giornu Naziunale", ci sò parechji paesi chjamati "ghjornu di l'indipendenza" o "ghjornu di l'indipendenza", ancu alcuni chjamati "ghjornu di a repubblica", "ghjornu di a repubblica", "ghjornu di a rivuluzione", "liberazione" è "ghjornu di rejuvenation naziunale", "ghjornu di custituzione" è cusì, è direttamente cù u nome "ghjornu", cum'è "ghjornu di l'Australia" è "data Pakistani", Qualchidunu cù l'anniversariu di u rè o ghjornu d'intronamentu per u ghjornu Naziunale, se u rimpiazzamentu di u rè, a data specifica di u ghjornu Naziunale hà ancu rimpiazzatu in seguitu.

Ancu s'è a maiò parte di i paesi anu anniversarii simili, ma per via di rilazioni pulitiche cumplessu, certi paesi di sta festa ùn pò micca esse chjamatu u ghjornu Naziunale, cum'è u ghjornu di l'indipendenza di i Stati Uniti, ùn ci hè micca u ghjornu Naziunale, ma tutti dui anu u stessu significatu.

In l'antica Cina, l'imperatore hà ascendutu à u tronu è u so anniversariu era chjamatu "Giornu Naziunale".Oghje, u ghjornu Naziunale di a Cina si riferisce in particulare à l'anniversariu di a fundazione ufficiale di a Republica Populare Chine u 1 d'ottobre.

A storia di u mondu di u ghjornu Naziunale più longu hè u ghjornu Naziunale di SAN Marinu, luntanu in AD 301, SAN Marino u 3 di Settembre cum'è u so ghjornu Naziunale.

Festa Naziunale (6)

Importanza di u Festival:

Simbulu naziunale

L'anniversariu di u ghjornu di a Nazione hè una caratteristica di u statu naziunale mudernu, hè accumpagnatu da l'emergenza di u statu naziunale mudernu, è diventa particularmente impurtante.Hè divintatu u simbulu di un paese indipendente, chì riflette u statu è a pulitica di u paese.

A funzione hè

Day National stu modu cummemorative spiciali una volta diventa una nova forma di festa naziunale, porta a funzione di riflette a coesione di u paese, a nazione.À u listessu tempu, l'attività di celebrazione à grande scala in a Festa Naziunale sò ancu l'incarnazione concreta di a mubilizazione è l'appellu di u guvernu.

I caratteristiche basi di

Mostra a forza, rinfurzà a fiducia naziunale, riflette a coesione, ghjucà l'appellu, chì sò e trè caratteristiche basi di a celebrazione di u ghjornu Naziunale.

Festa Naziunale (7)

Abitudini è Abitudini:

Day National, i paesi hannu a tèniri differente forme di attività di celebrazione, in ordine di rinfurzà a cuscenza patriottica di u so populu, rinfurzà a cuesione di u paese.I paesi volenu ancu felicità l'altri.Ogni cinque anni o ogni deci anni di u ghjornu Naziunale, è alcuni per espansione a scala di celebrazione.Per celebrà a Ghjurnata Naziunale, i guverni di solitu organizzanu una ricezione di u ghjornu Naziunale, ospitu da u capu di statu, guvernu o ministru di l'Affari Esteri, invitati in l'ambasciadore lucali è altri invitati straneri impurtanti per assistisce.Ma certi paesi ùn anu micca una ricezione, cum'è i Stati Uniti, Gran Bretagna ùn sò micca tenuti una ricezione.

Festa Naziunale (8)

Festività:

图一

Cina (Foglia 1)

U 2 di dicembre di u 1949, u Guvernu Populare Centrale hà passatu a risoluzione nantu à u ghjornu Naziunale di a Republica Populare Chine, chì stipulava chì u 1 d'ottobre di ogni annu hè u ghjornu Naziunale, è questu ghjornu hè adupratu per dichjarà a fundazione di a Republica Populari di Cina. Cina.Dapoi u 1950, u 1 d'ottobre hè diventatu un grande festival celebratu da e persone di tutti i gruppi etnici in Cina.

图二

Stati Uniti: (Chart 2)

A Dichjarazione di l'Indipendenza hè stata aduttata quì u 4 di lugliu di u 1776. U 4 di lugliu di u 1776, u Secondu Cungressu Continentale tenutu in Filadelfia, i Stati Uniti, furmò l'Armata cuntinentale, cumandante in capu da George Washington, aduttatu a Dichjarazione di l'Indipendenza. , hà dichjaratu formalmente l'istituzione di i Stati Uniti d'America.

图三

Francia (foglia 3)

U 14 di lugliu di u 1789, u populu di Parighji chjappà a munarchia assaltandu a Bastiglia, simbulu di u regnu feudali.In u 1880, u Parlamentu Francese hà ufficialmente designatu u 14 di lugliu cum'è u ghjornu di a Bastiglia

图四

Vietnam (Folla 4)

In l'aostu di u 1945, l'armata vietnamita è u populu hà iniziatu una rivolta generale è hà pigliatu u putere.U 2 di sittembri di u stessu annu, u presidente Ho Chi Minh hà proclamatu solennemente a creazione di a Republica Democràtica di Vietnam (oghji a Republica Sucialista di Vietnam) in Piazza Patting in Hanoi.

图五

Italia (Foglia 5)

2 di ghjugnu 1946, l'Italia hà tenutu una elezzione di l'assemblea custituenti, tenuta à u listessu tempu un referendum, dichjarò formalmente l'abulizioni di u regnu, u stabilimentu di a Republica Italiana.U ghjornu hè statu dichjaratu u ghjornu Naziunale di l'Italia

图六

Sudafrica (Foglia 6)

Sudafrica hà tenutu a so prima elezzione naziunale non-raciale u 27 d'aprile di u 1994. U capu negru Nelson Mandela divintò u primu presidente di a nova Sudafrica, è a prima custituzione chì riflette l'ugualità razziale in a storia di u Sudafrica hè entrata in vigore.Stu ghjornu hè diventatu u ghjornu Naziunale di u Sudafrica, cunnisciutu ancu u ghjornu di a Libertà di u Sudafrica

 

Avvisu di vacanze

 Festa Naziunale (9)

Dapoi u 1999, u ghjornu Naziunale hè una festa di "settimana d'oru" in Cina continentale.U tempu di vacanze statutu di u ghjornu Naziunale hè di 3 ghjorni, è i dui weekend prima è dopu seranu aghjustati à un totale di 7 ghjorni off;3 à 7 ghjorni per istituzioni è imprese d'oltremare in Cina continentale;A Regione Amministrativa Speciale di Macao hà dui ghjorni è a Regione Amministrativa Speciale di Hong Kong hà un ghjornu.

As di 2014, L'Uffiziu Generale di u Cunsigliu di Statu di China arrangiamenti vacanze avvisu da uttrovi 1 à 7 ghjorni off, un totale di 7 ghjorni.U 28 di sittembri (domenica), u 11 d'uttrovi (sàbatu) travagliu.

Ghjornu Naziunale 2021: Da u 1 d'ottobre à 7 ghjorni di ferie, un totale di 7 ghjorni.U 26 di sittembri (domenica), u 9 d'uttrovi (sàbatu) travagliu.


Tempu di post: 30-Sep-2021