cuscinetti NACHI

■ NACHI Bearing Fujikoshi Company piglia "cuntribuisce à u sviluppu di l'industria di manifattura" cum'è a so filusufia cummerciale, è hà trè grandi imprese di fabricazione di machini cumpresi machini, parti funziunali è materiali.Dopu à 75 anni di sviluppu, hà cumminatu continuamente diverse tecnulugia core per prumove a ricerca è u sviluppu.Attualmente, i prudutti principali di a cumpagnia sò arnesi di taglio, macchine utensili, cuscinetti, equipaggiamenti idraulici, robots per a produzzione automatizata, acciai speciali, machini ultra-precisione per l'industria IT è i so sistemi ambientali.

■ A fabbrica principale di NACHI Fujikoshi hè situata in Toyama, Giappone, è hà ancu basi di produzzione in America di u Nordu, Sudamerica, Europa è Asia, è hà stabilitu uffizii di rappresentanza residenti è punti di vendita in u mondu, chì ponu capisce rapidamente è accuratamente e tendenze di u mercatu è soddisfà in modu efficace i desideri di i clienti.

■ Fujikoshi NACHI Co., Ltd. hà travagliatu incansablemente per sviluppà a tecnulugia meccanica dapoi a cumpagnia hè stata fundata in u 1928. Oghje a cumpagnia hè diventata un fabricatore elettromeccanicu cumpletu, chì furnisce l'equipaggiu basi è i cumpunenti per una larga gamma di industrii.

■ NACHI Bearing pigghia "cumbinendu diversi ticnoluggìa dâ espansione a tecnulugia" comu u so principiu, è face piena usu di ticnoluggìa dâ core cum'è materiali, machining, accessori è sistemi di prumove a ricerca è u sviluppu.Cridendu chì "solu materiali d'alta qualità ponu pruduce prudutti d'alta qualità", NACHI hè diventatu un fabricatore cumpletu da i materiali basi à i prudutti finali.I prudutti NACHI d'alta qualità includenu acciai speciali, arnesi di taglio, cuscinetti, idraulici, sistemi robotichi è più.Cuscinetti chjamati dopu NACHI sò diventati i famosi quattru grandi marche di cuscinetti in Giappone.

Cuscinetti NACHI
Cuscinetti NACHI

Tempu di post: Jul-29-2022