LINQING XINRI PRECISION BEARING CO., LTD hà ufficialmente cambiatu u so nome in SHANDONG XINRI BEARING TECHNOLOGY CO., LTD.

U 26 ottobre, per via di u sviluppu, LINQING XINRI PRECISION BEARING CO., LTD hè statu ufficialmente rinominatu SHANDONG XINRI BEARING TECHNOLOGY CO., LTD.

SHANDONG XINRI BEARING TECHNOLOGY CO., LTD.si trova in Yandian Industrial Park, Linqing City, Liaocheng City, Shandong Province.Yandian Town hè u locu di nascita è a culla di l'industria di cuscinetti di a Cina, è gode di a reputazione di "Capitale di cuscinetti di a Cina".Shandong Xinri Bearing Technology Co., Ltd hè una di e prime 100 imprese in Shandong.A so superba tecnulugia di fabricazione di cuscinetti è a filusufìa di a cumpagnia orientata à a qualità anu fattu i so propii marchi XRL è XRQ populari in casa è in l'esteru.

U direttore generale hà dettu chì sottu a situazione di l'epidemie è l'incertezza crescente di l'ambiente ecunomicu, tutte e filiali è i centri di prufittu anu da stabilisce a cuscenza di "trasformà a crisa in opportunità", pianificà prima, pigliate a guida, scopre a furmazione di longu. mecanismu incentive -termine, è stimulà l'imprese è a vitalità Staff;Ellu hà enfatizatu chì u travagliu di dimostrazione di l'imprese hè da principià in u 2021, è tutte l'imprese è i centri di prufittu devenu piglià a guida in u layout di marketing, pensate bè è pianificà, truvà a direzzione principale è chjarificà u scopu.

Da avà, avemu da furnisce una qualità di cuscinetti più altu è un serviziu megliu à i nostri clienti novi è vechji.

fabbrica di cuscinetti XRL 1 fabbrica di cuscinetti XRL 2 fabbrica di cuscinetti XRL 3 fabbrica di cuscinetti XRL4 fabbrica di cuscinetti XRL 5 fabbrica di cuscinetti XRL6 fabbrica di cuscinetti XRL 7


Tempu di Postu: Nov-02-2021