Cumu impedisce u cuscinettu di rotazione da arrugginiu

U cuscinettu slewing qualchì volta scontra a ruggine durante l'usu di u cuscinettu slewing.U cuscinettu di rotazione arrugginitu affetterà seriamente l'usu normale di l'equipaggiu, è ancu causanu danni à l'equipaggiu.Allora chì hè u mutivu di sta situazione, è chì misure duvemu piglià per prevene?Lasciami analizà per voi quì sottu.

U mutivu di a ruggine di u cuscinettu slewing.

1. A qualità ùn hè micca à u standard

In u prucessu di pruduzzione di cuscinetti slewing, per ottene più prufitti, certi pruduttori utilizanu materiali impuri per a produzzione, chì ùn ponu micca risponde à i bisogni di l'usu di cuscinetti slewing, perchè a qualità di i cuscinetti ùn hè micca à u standard, è cuscinetti slewing sò accelerated à ruggine.L'usu di u cuscinettu slewing stessu hè in un ambiente cattivu, chì pò facilmente purtà à periculu.

2. Aduprà ma micca mantene

I cuscinetti di slewing sò spessu usati in grandi macchine rotanti.A causa di l'ambienti duru di l'usu, i cuscinetti di slewing ùn ponu esse puliti in tempu durante l'usu è ùn ponu esse manteni bè, risultatu in a corrosione.

U cuscinettu di slewing hè fattu di azzaru strutturale di carbonu, chì arrughjerà cù u tempu, chì affettarà u funziunamentu nurmale di l'equipaggiu è ancu causanu qualchì dannu à l'equipaggiu.Hè assai impurtante per prevene u cuscinettu di slewing da arruggini

2. Misure preventive per rusting di cuscinetti slewing

1. Metudu Immersion

Per certi cuscinetti chjuchi, pò esse imbulighjate in grassu antirugginu, chì ponu fà a superficia aderisce à a capa superiore di grassu antirugginu, riducendu cusì a probabilità di arrugginimentu.

2, mètudu spazzola

Per certi cuscinetti slewing più grande, u metudu d'immersione ùn pò micca esse usatu, è pò esse spazzolatu.Quandu si spazzola, fate attenzione à smear uniformemente nantu à a superficia di u cuscinettu slewing, per ùn accumulà micca, è di sicuru, attenti à ùn mancassi u revestimentu, per prevene a ruggine uniformemente.

3. Metudu Spray

Quandu u cuscinettu slewing hè utilizatu in certi ogetti grossi a prova di ruggine, ùn hè micca adattatu per utilizà u metudu d'immersione per l'oliu, ma solu spraying.U metudu di spruzzo hè adattatu per l'oliu antirugginu diluitu in solvente o l'oliu antirugginu di strata fina.In generale, spraying hè realizatu in un locu d'aria pulita cù aria compressa filtrata cù una pressione di circa 0.7Mpa.

3. Metudu di mantenimentu di ruggine di cuscinetti slewing

1. Prima di usà u cuscinettu slewing, grassu abbastanza deve esse aghjuntu à u pruduttu à riduce u dannu di u materiale a prova di ruggine nantu à a superficia di u cuscinettu slewing per via di usura.

2. Duranti l 'usu, i sundries nantu à a superficia di u cuscinettu slewing deve esse cacciatu friquintimenti, è a striscia di sigillatura di u cuscinettu slewing deve esse verificatu per invechje, cracking, danni o siparazioni.Sì una di queste situazioni accade, a striscia di sigillatura deve esse rimpiazzata in u tempu per prevene a perdita di sundries è grassu in a raceway.Dopu a rimpiazzamentu, u grassu currispundente deve esse appiicatu per evità l'elementi rotanti è a pista da esse chjappà o corrode.

3. Quandu u cuscinettu di slewing hè in usu, evitendu l'acqua chì entra in a raceway per causà ruggine, è hè pruibitu di lavà direttamente cù l'acqua.Durante l'usu, hè necessariu di prevene strettamente l'oggetti straneri duri chì si avvicinanu o entranu in l'area di meshing, per evità a ferita dentale o prublemi innecessarii.

In più di i prublemi di qualità, a ruggine di u cuscinettu slewing hè causata da l'usu impropriu è u mantenimentu in una certa misura.I prublemi di qualità ponu esse evitati scegliendu un bonu fabricatore, ma l'usu è u mantenimentu esigenu l'utilizatori à pagà più attente in tempu di pace.U mantenimentu regulare pò allungà a vita di serviziu di u cuscinettu di rotazione è riduce u risicu è u costu di usu.

Cuscinetti di rotazione XRL


Tempu di pubblicazione: 24-oct-2022