Cumu installà cuscinetti à rulli auto-allineanti?Quattru punti impurtanti ùn deve esse ignoratu

A struttura di cuscinetti à rulli auto-aligning face chì hà a funzione di auto-alignamentu, chì pò suppurtà a carica radiale è a carica assiale bidirezionale, è hà una forte resistenza à l'impattu.Usi principali: machini di fabbricazione di carta, sediu di cuscinetti ingranaggi di laminazione, rulli di laminazione, trituratore, schermu vibrante, machini di stampa, machini di u legnu, tutti i tipi di riduttori industriali, etc. Parechje persone ùn sanu micca cumu installà cuscinetti à rulli autoaltante, paura. di cattiva stallazione affettanu l'usu di a stallazione è ciò chì importa bisognu di attentu, i seguenti per voi per spiegà:

Cumu installà:

Cuscinetti à rulli auto-allineanti Un cuscinettu dotatu di rulli di tamburi trà un anellu internu cù duie piste è un anellu esterno cù una pista sferica.U centru di curvatura di a superficia di a pista di l'anellu esternu hè coherente cù u centru di u cuscinettu, cusì hà a listessa funzione di allinamentu cum'è u cuscinettu à sfera d'allineamentu automaticu.Quandu l'arburu è a cunchiglia sò flessi, pò aghjustà automaticamente a carica è a carica assiale in duie direzzione.Grande capacità di carica radiale, adattata per carichi pesanti, carichi d'impattu.U diametru internu di l'anellu internu hè u cuscinettu cù un foru cunicu, chì pò esse stallatu direttamente.O l'usu di manica fissa, cilindru di disassembly stallatu nantu à l'arbulu cilindrico.A gabbia usa una gabbia di stampa di piastra d'acciaio, una gabbia di formatura di poliamide è una gabbia di rotazione in lega di rame.

Per i cuscinetti auto-allineanti, quandu u cuscinettu cù l'arbulu hè carricu in u foru di l'arburu di u corpu di a scatula, l'anellu di muntagna media pò impedisce à l'anellu esternu di basculà è di rotazione.Si deve esse ricurdatu chì per certi dimensioni di cuscinetti di bola auto-aligning, a bola hè protruding da u latu di u cuscinettu, cusì l'anellu di muntagna media deve esse recessed per prevene danni à u ballu.Un gran numaru di cuscinetti sò generalmente stallati da u metudu di pressa meccanica o idraulica.

Per i cuscinetti separabili, l'anelli interni è esterni ponu esse stallati separatamente, chì simplificà u prucessu di stallazione, soprattuttu quandu l'anelli interni è esterni necessitanu interferenza.Quandu l'arbulu cù l'anellu internu installatu in u locu hè caricatu in a casella di cuscinetti cù l'anellu esternu, l'attenzione deve esse pagata per verificà se l'anelli interni è esterni sò allinati currettamente per evità di graffià a pista di cuscinetti è e parti di rotulazione.Se i cuscinetti a rulli cilindrichi è à agulla anu anelli interni senza bordi flangiati o anelli interni cù bordi flangiati da un latu, hè cunsigliatu di utilizà manichi di muntatura.U diametru esternu di a manica deve esse uguali à u diametru internu di a pista F, è u standard di tolleranza di machining deve esse D10.I cuscinetti a rulli di aghi di stampatura di l'anellu esternu sò muntati cù un mandrinu.

Per mezu di a spiegazione sopra, avemu una cunniscenza più specifica di a stallazione di cuscinetti à rulli auto-aligning?In u prucessu di stallazione, certi cosi sò a pagari attenzioni particulari, in ordine micca à causari guai inutili, oghje xiaobian per voi à spiegà.

Quattru precautions durante l'installazione:

1. A stallazione di cuscinetti à rulli self-aligning deve esse realizatu in cundizioni ambientali secchi è puliti.

2. Self-aligning roller bearings deve esse pulita cù benzina o kerosene nanzu a stallazione, è usatu dopu à siccà, è assicurà bona lubrication.I cuscinetti generalmente utilizanu lubricazione di grassu, ma ponu ancu aduprà lubricazione d'oliu.

3. Quandu u cuscinettu di rulli auto-aligning hè stallatu, uguale pressione deve esse appiicata nantu à a circunferenza di a faccia finale di l'anellu per appughjà l'anellu in questu.Ùn hè permessu di chjappà a faccia finale di u cuscinettu direttamente cù u strumentu di testa crucian per evitari danni à u cuscinettu.

4. Quandu l'interferenza hè grande, riscaldamentu di bagnu d'oliu o mètudu di cuscinettu induttore-riscaldamentu pò esse usatu per installà, intervallu di temperatura di riscaldamentu hè 80C-100 ℃, ùn pò micca più di 120 ℃.

Dopu a stallazione di u cuscinettu à rulli auto-aligning, hè necessariu di pruvà per vede s'ellu ci hè una anomalia.Se ci hè rumore, vibrazione è altri prublemi, hè necessariu di piantà l'operazione è verificate in u tempu.Aduprà solu dopu chì a debugging hè curretta.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2021