Caratteristiche di cuscinetti a rulli cilindrici

1. I rulli sò in cuntattu lineale cù e raceways, cù una grande capacità radiale, è sò adattati per sopportà carichi pisanti è scossa.

2. U coefficient d'attrito hè chjuca, adattatu per a grande vitezza, è a vitezza limitante hè vicinu à i cuscinetti à sfera.

3. Modelli N è NU ponu spustà axially, ponu adattà à u cambiamentu di a pusizioni relative di l'arburetu è l'abitazione per via di espansione termale o errori di stallazione, è ponu esse usatu cum'è supportu finale liberu.L'anellu internu o esternu pò esse separatu per una facilità d'installazione è rimuzione.

4. I bisogni di trasfurmazioni di l'arbulu è u pirtusu di u sediu sò relativamente altu.A deviazione relativa di l'assi di l'anellu internu è esternu dopu chì u cuscinettu hè stallatu deve esse strettamente cuntrullata per evità di pruvucà a concentrazione di stress di cuntattu.

5.Double-fila cuscinetti a rulli cilindrica cù una cunicità 1: 12 internu di bore.A liberazione radiale pò esse aghjustata è a rigidità radiale hè alta, chì hè adattata per u spindle di a macchina.

1


Tempu di post: 25-aug-2021