Features è vantaghji di cuscinetti self-lubricating

I cuscinetti autolubrificanti sò avà principarmenti divisi in duie serie, chì sò divise in serie di cuscinetti lubrificanti senza oliu è serie di cuscinetti lubrificanti di frontiera.Chì sò e caratteristiche principali è i vantaghji di i cuscinetti autolubrificanti in u prucessu di usu?Basatu nantu à a vostra cunniscenza di cuscinetti autolubrificanti, sparte e seguenti caratteristiche è vantaghji di cuscinetti autolubrificanti.

Serie di cuscinetti lubrificanti senza oliu

1. Lubricazione senza oliu o bassu oliu, adattatu per i lochi induve hè difficiule di rinfurzà o difficiuli di rifornimentu.Pò esse usatu senza mantenimentu o menu mantenimentu.

2. Bona resistenza à l'usura, picculu coefficient d'attrito è longa vita di serviziu.

3. Ci hè una quantità apprupriata di elastoplasticità, chì ponu distribuisce u stress nantu à una superficia larga di cuntattu è migliurà a capacità di u cuscinettu.

4. I coefficienti di attritu statica è dinamica sò simili, chì ponu eliminà u crawling à bassa velocità, assicurendu cusì a precisione di travagliu di a macchina.

5. Pò fà chì a macchina riduce a vibrazione, riduce u rumore, impedisce a contaminazione è migliurà e cundizioni di travagliu.

6. Durante l'operazione, pò esse furmatu un film di trasferimentu, chì prutege l'arburetu di grinding senza muzzicà l'arburu.

7. I bisogni di durezza per l'arbureti di grinding sò bassu, è l'arbureti senza quenching è tempering pò esse usatu, riducendu cusì a difficultà di trasfurmà e parti rilativi.

8, struttura thin-walled, pisu ligera, pò riduce u voluminu miccanicu.

9. U spinu di l'azzaru pò esse chjapputu cù una varietà di metalli è pò esse usatu in media corrosive;hè stata largamente usata in parti sliding di varii machini, cum'è: macchine di stampa, macchine tessili, machini di tabacco, micro-motori, automobili, motociclette è machini agriculi è forestali Aspetta.

Serie di cuscinetti di lubrificazione limite

1. Bona carica è bona resistenza à l'usura.

2.Suitable for rotary motion, swing motion sottu alta carica è bassu vitezza, è occasioni induve l'apertura frequente è chjude sottu a carica ùn hè micca faciule per furmà lubricazione idrodinamica.

3. Sottu à a cundizione di lubricazione di u cunfini, pò esse mantinutu senza oliu per un bellu pezzu, è l'oliu pò esse usatu in a strata per fà a vita di u cuscinettu più longu.

4. U stratu di plastica di a superficia pò lascià un certu marghjenu durante a trasfurmazioni è u modellu, è pò esse processatu da ellu stessu dopu à esse pressatu in u pirtusu di u sediu per ottene una dimensione di assemblea megliu.

5. I prudutti sò principarmenti usati in chassis di l'automobile, machini metallurgichi, machini minieri, machini per a conservazione di l'acqua, machini di custruzzione, machini agriculi, equipaghji di laminazione d'acciaio, etc.


Tempu di posta: 19-07-2021