Cuscinetti à rulli cilindrichi

I cuscinetti à rulli cilindrichi sò cuscinetti separati è sò faciuli à stallà è disassemble.I cuscinetti a rulli cilindrici sò divisi in cuscinetti à rulli cilindrici à fila unica, doppia fila è multifila.

I cuscinetti di rulli cilindrichi à una fila sò divisi in tippu N senza nervature nantu à l'anellu esterno è nervature doppie nantu à l'anellu internu, tipu NU senza nervature nantu à l'anellu internu è nervature doppie nantu à l'anellu esterno è doppiu tipu NJ cù nervature è internu. anellu cù nervatura unica, tipu NF cù nervature doppie nantu à l'anellu internu, tipu NF cù nervatura unica nantu à l'anellu esternu, tipu NUP cù nervature doppie nantu à l'anellu internu cù una nervatura unica nantu à l'anellu internu cù l'anellu {TodayHot} è assai più.

I cuscinetti di rulli cilindrici à doppia fila sò divisi in dui tipi di strutture: un foru internu cilindric è un foru internu cunicu.Hanu i vantaghji di una struttura compatta, una forte rigidità, una grande capacità portante è una piccula deformazione dopu a carica.Sò adattati per u supportu di spindle di macchine utensili.I cuscinetti strutturali di tipu NN è NNU ùn limitanu micca u spostamentu assiale relative trà l'arbulu è l'alloghju, è sò usati per i cuscinetti non-locating.

Cuscinetti di rulli cilindrichi di quattru fila FCD, l'anellu è i cumpunenti di l'elementu rotulanti ponu esse facilmente separati, è u cuscinettu hè faciule da pulisce, inspeccionà è disassemble.Hè soprattuttu utilizatu nantu à e machini pesanti, cum'è i laminatori à friddi è caldi.


Tempu di Postu: Jul-26-2021