Prestazione di forza di compressione di cuscinetti a sfera profonda

Prestazione di forza di compressione di cuscinetti a sfera profonda:

1. Deep groove ball bearing clearance deve esse apprupriatu, troppu grande impattu, troppu picculu lubrication poviru, pò brusgià tile.

2. Improve a qualità di lubricazione, cuntrollà a pressione di l'oliu, a temperatura è u flussu (unità: metri cubi per seconda), rinfurzà a filtrazione d'oliu.

3. A qualità di a superficia è a forma geomètrica di i cuscinetti à sfera profonda è i diametri di l'arbureti deve esse strettamente è bè garantitu.Cuscinetti à rulli cunici hè un tipu di cuscinetti à rulli, chì hè largamente utilizatu in i machini muderni.Si basa nantu à u cuntattu rolling trà i cumpunenti principali per sustene e parti rotanti.I cuscinetti à rulli sò avà soprattuttu standardizzati.U cuscinettu à rulli hà i vantaghji di un picculu torque necessariu per l'iniziu, una alta precisione di rotazione è una scelta conveniente.

Cumpressione

4. Aduprà oliu di carburante è oliu lubricating conforming à a designazione.

5. Hè sfavore per cuntrullà u statu di temperatura di u mutore diesel sottu a cundizione di undercooling è overheating.In u clima fretu, u mutore diesel deve esse preriscaldatu prima di inizià, è l'oliu entra in a superficia di attritu cù a manu rotulendu u crankshaft.

A pulizia di i cuscinetti hà un grande impattu nantu à a vita di i cuscinetti.I pruduttori di cuscinetti anu realizatu teste speciali per questu scopu, è i risultati sò chì a diferenza hè parechje volte o ancu decine di volte più.A più alta hè a pulizia di i cuscinetti, più a vita di i cuscinetti è altre teste mostranu chì a diversa pulizia di l'oliu lubrificante hà un grande impattu nantu à a vita di i cuscinetti à sfera.


Tempu di pubblicazione: 08-oct-2021