Brand new technology cuscinetti à rulli sferici di tippu CC, invece di impurtati!

w1
U cuscinettu di rulli sferichi hè un tipu di cuscinettu radiale, chì pò suppurtà una carica assiale bidirezionale.Havi una grande capacità portante radiale, una bona prestazione di centramentu, resistenza à l'impattu, è bassi requisiti per a precisione di machinazione di l'alloghju, evitendu errori di stallazione o deflessioni di l'arbre chì afectanu l'usu di l'abitazione.
cuscinetti.
 
Struttura di cuscinetti a rulli sferichi di tippu CC
 
I rulli di i cuscinetti à rulli sferici di tippu CC sò simmetrici, l'anellu internu ùn hà micca nervature media, è senza nervature finali, a gabbia hè divisa, u materiale hè una gabbia di struttura d'acciaio stampata, è i rulli sò cuncepiti trà i rulli L'anellu intermediariu mobile. pò effittivamenti riduce u attritu internu di u cuscinettu, è pò aiutà effittivamenti l 'elementi rolling in a zona di forza à entre in a zona di carica currettamente, è à u listessu tempu cresce a vitezza limitu di u cuscinettu.
 
Vantaghji di cuscinetti à rulli sferichi di tippu CC
w2
In quantu à l'applicazioni occasionali, per via di a gabbia di struttura di CA, sottu à a cundizione di e dimensioni limitate di u cuscinettu, occupa assai spaziu internu, chì limita e dimensioni esterne è u numeru di elementi rotulanti, riducendu cusì u cuscinettu è migliurà più. A pussibilità di a so capacità di trasportu di carichi radiali, cumparatu cù a struttura CA, a forza di trazione di a gabbia di u cuscinettu à rulli sferichi di tippu CC hè stata assai migliurata, è u disignu di struttura di cuscinetti sferichi di tippu CC occupa più di u disignu di a struttura CA. u spaziu internu di u cuscinettu hè chjuca, è u numeru di elementi rolling pò esse aumentatu è e dimensioni esterne di l'elementi rolling pò esse cambiatu per migliurà a capacità di trasportu radiale di u cuscinettu à una certa misura.Dunque, u cuscinettu à rulli sferichi di tippu CC pò resiste à più di u disignu di a struttura CA.Capacità di carica assiale.
 
Sicondu statistiche, a vitezza di i cuscinetti di gabbia di tippu CC relative à i cuscinetti di gabbia di tippu CA pò esse aumentata da circa 20%, è a vita di serviziu pò esse aumentata da circa 10%.
 
I cuscinetti à rulli sferichi di tippu CC anu un bassu cunsumu d'energia, è anu vantaghji in rigidità è durezza.In l'ambiente di carica pisanti è alta velocità, i cuscinetti à rulli sferichi di a struttura CC deve esse usatu più.
 
Linqing Xinri Precision Bearing Co., Ltd. hè un fabricatore prufessiunale per a produzzione è a vendita di cuscinetti à rulli sferichi di tippu CC (inveci di impurtazioni)!Benvenuti à i clienti per discutiri a cooperazione è sviluppà inseme!
w3


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2021