Cunniscenza di cuscinetti - a cuuperazione è l'usu di cuscinetti?

Cunniscenza di cuscinetti - a cuuperazione è l'usu di cuscinetti?

Cuuperazione di cuscinetti

Prima, a scelta di a cooperazione

I diametri interni è esterni di u cuscinettu di rulli sò fabbricati à tolleranza standard.A strettezza di l'anellu internu di u cuscinettu à l'arbulu è l'anellu esternu à u foru di u sediu pò esse ottenutu solu cuntrullendu a tolleranza di u ghjurnale è a tolleranza di u foru di u sediu.L'anellu internu di u cuscinettu è l'arburetu sò assuciati da un pirtusu di basa, è l'anellu esterno di u cuscinettu è u pirtusu di u sediu sò fatti da un pirtusu di basa.

L'scelta curretta di l'adattamentu, duvete cunnosce e cundizioni di carica attuale, a temperatura di u funziunamentu è altre esigenze di u cuscinettu, ma hè veramente assai difficiule.Per quessa, a maiò parte di i casi sò basati nantu à l'usu di selezzione di lint.

Siconda, a dimensione di carica

A quantità di over-win trà a ferrule è l'arburetu o l'involucro dipende da a dimensione di a carica, a carica più pesante usa un over-win più grande, è a carica più ligera usa un più chjucu.

Precauzioni per l'usu

I cuscinetti rotanti sò parti di precisione, per quessa, anu da esse prudente quandu l'utilizanu.Ancu s'è i cuscinetti d'alta prestazione sò usati, s'ellu ùn sò micca usati bè, u rendiment previstu ùn serà micca ottenutu.Per quessa, i seguenti cose deve esse nutatu quandu si usa cuscinetti:

1. Mantene i cuscinetti è u so circondu puliti.Ancu assai picculi polveri chì entranu in u cuscinettu ponu aggravà l'usura di u cuscinettu, a vibrazione è u rumore.

Siconda, a stallazione deve esse attenti è attenti, ùn permettenu micca stamping forte, ùn pò micca direttamente colpi à u cuscinettu, ùn permettenu micca a pressione per passà à traversu u corpu rolling.

Terzu, aduprate l'attrezzi di stallazione curretta, pruvate d'utilizà arnesi spiciali, è pruvate d'evità l'usu di tela è fibre curtite.

Quartu, per prevene a currusioni è a ruggine di u cuscinettu, hè megliu micca piglià direttamente u cuscinettu cù a manu, per applicà l'oliu minerale d'alta qualità è poi operate, soprattuttu in a stagione di piogge è l'estiu per attentu à a ruggine.


Tempu di Postu: Dec-01-2020