Vantaghji di cuscinetti ceramichi

Quandu si tratta di ceramica, tutti pensanu prima à a tavula cumune utilizata in casa.Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, e proprietà fisiche di a ceramica sò state applicate à diverse industrii, cumpresa l'industria di cuscinetti.Eccu i vantaghji di i cuscinetti ceramichi !

Prima, perchè a ceramica ùn hè pocu resistente à a corrosione, i cuscinetti in ceramica sò adattati per u funziunamentu in cundizioni duri pieni di media corrosivi.

Siconda, perchè a densità di bola di rolling ceramica hè più bassa di l'acciaio, è u pesu hè assai più liggeru, l'effettu centrifugu di l'anellu esternu pò esse ridutta da 40% durante a rotazione, è a vita di serviziu hè assai allargata.

In terzu, a ceramica hè menu affettata da l'espansione termale è a cuntrazione di l'acciaio, per quessa, quandu u spaziu di u cuscinettu hè constante, u cuscinettu pò esse permessu di travaglià in un ambiente induve a diferenza di temperatura cambia drasticamente.

Quartu, perchè u modulu elasticu di a ceramica hè più altu ch'è quellu di l'azzaru, ùn hè micca faciule da deformà quandu hè stressatu, per quessa hè favurevule à migliurà a velocità di travagliu è ottene una precisione più alta.


Tempu di post: 16-aug-2021