Sicondu i dati Technavio, i primi 5 fornitori in u mercatu globale di cuscinetti à sfera da 2016 à 2020

LONDRA - (BUSINESS WIRE) - Technavio hà annunziatu i primi cinque fornitori principali in u so rapportu più recente nantu à u mercatu globale di cuscinetti à sfera finu à 2020. U rapportu di ricerca elenca ancu ottu altri fornitori maiò chì sò previsti affettanu u mercatu durante u periodu di previsione.
U rapportu crede chì u mercatu globale di cuscinetti à sfera hè un mercatu maturu carattarizatu da un picculu numeru di pruduttori chì occupanu una parte di mercatu più grande.L'efficienza di i cuscinetti à sfera hè a principale area di preoccupazione per i pruduttori, perchè hè u principale mezzu di aghjurnà i prudutti in u mercatu.U capitale di u mercatu hè assai intensivu è a rata di rotazione di l'attivu hè bassa.Hè difficiuli per i novi attori per entra in u mercatu.A cartelizazione hè a sfida principale per u mercatu.
"Per limità ogni nova cumpetizione, i principali fornitori participanu à i cartelli per evità di spinghje i prezzi di l'altri, mantenendu cusì a stabilità di e pruvisti esistenti.A minaccia di i prudutti contraffatti hè un'altra sfida chjave per i fornitori ", hà dettu l'analista di ricerca Anju Ajaykumar, i principali strumenti è cumpunenti di Technavio.
I fornituri in questu mercatu devenu attentu à l'ingressu di i prudutti falsificati, in particulare in a regione Asia-Pacificu.Cumpagnia cum'è SKF lancianu prugrammi di sensibilizazione di i cunsumatori per educà i cunsumatori è i rivenditori nantu à i cuscinetti à sfera falsi.
NSK hè stata fundata in u 1916 è hà a sede in Tokyo, Giappone.A cumpagnia produce prudutti di l'automobile, machini di precisione è pezzi, è cuscinetti.Fornisce una seria di prudutti cum'è cuscinetti à sfera, spindles, cuscinetti à rulli è sfere d'acciaio per diverse industrii.I prudutti è i servizii di NSK sò orientati à diverse industrii, cumprese l'acciaio, a minera è a custruzzione, l'automobile, l'aerospaziale, l'agricultura, i turbine eoliche, etc. A cumpagnia furnisce diversi servizii à i so clienti, cum'è mantenimentu è riparazione, furmazione è servizii di risoluzione di prublemi.
A cumpagnia furnisce una varietà di suluzioni in stu mercatu, applicata à l'acciaio, a macchina di carta, a minera è a custruzione, turbine eoliche, semiconduttori, macchine utensili, scatole di ingranaggi, mutori, pompe è compressori, macchine per stampaggio a iniezione, attrezzature per l'uffiziu, motociclette è altre industrie.È a ferrovia.
NTN hè stata fundata in u 1918 è hà a sede in Osaka, Giappone.A cumpagnia produce principarmenti è vende cuscinetti, cuscinetti à velocità constante è equipaghji di precisione per i mercati di l'automobile, di i machini industriali è di a manutenzione.U so portafoglio di prudutti include cumpunenti meccanichi cum'è cuscinetti, viti à sfera è parti sinterizzate, è ancu cumpunenti periferici cum'è ingranaggi, mutori (circuiti d'accionamentu) è sensori.
I cuscinetti a sfera NTN sò dispunibuli in una varietà di dimensioni, cù diametri esterni chì varienu da 10 à 320 mm.Fornisce diverse cunfigurazioni di sigilli, coperchi protettivi, lubrificanti, spazii interni è disinni di gabbia.
Schaeffler hè stata fundata in u 1946 è hà a sede in Herzogenaurach, Germania.L'impresa sviluppa, produce è vende cuscinetti a rulli, cuscinetti lisci, cuscinetti giunti è prudutti lineari per l'industria automobilistica.Fornisce motori, scatole di cambio è sistemi di chassis è accessori.A cumpagnia opera in dui divisioni: automobile è industriale.
A divisione di l'automobile di a cumpagnia furnisce prudutti cum'è sistemi di frizione, ammortizzatori di torque, cumpunenti di trasmissione, sistemi di valvole, unità elettriche, unità di fase di albero a camme, è soluzioni di cuscinetti di trasmissione è di chassis.A divisione industriale di l'impresa furnisce cuscinetti cilindrati è cuscinetti, prudutti di mantenimentu, tecnulugia lineari, sistemi di monitoraghju è tecnulugia di trasmissione diretta.
SKF hè stata fundata in u 1907 è hà a sede in Göteborg, Svezia.A cumpagnia furnisce cuscinetti, meccatronica, guarnizioni, sistemi di lubrificazione è servizii, furnisce supportu tecnicu, servizii di mantenimentu è affidabilità, cunsulenza ingegneria è furmazione.Fornisce prudutti in parechje categurie, cum'è i prudutti di monitoraghju di cundizione, l'equipaggiu di misurazione, i sistemi di accoppiamentu, i cuscinetti, etc. SKF opera principarmenti attraversu trè aree di cummerciale, cumpresu u mercatu industriale, u mercatu di l'automobile è l'affari prufessiunale.
I cuscinetti a sfera SKF anu parechji tipi, disinni, dimensioni, serie, varianti è materiali.Sicondu u disignu di cuscinetti, i cuscinetti à sfera SKF ponu furnisce quattru livelli di prestazione.Questi cuscinetti à sfera di alta qualità anu una longa vita di serviziu.I cuscinetti standard SKF sò usati in l'applicazioni chì devenu resistenu à carichi più elevati riducendu l'attrito, u calore è l'usura.
A Cumpagnia Timken hè stata fundata in u 1899 è hà a sede in North Canton, Ohio, USA.A cumpagnia hè un fabricatore globale di cuscinetti ingegneriati, acciai in lega è acciai speciali è cumpunenti cunnessi.U so portafoglio di prudutti include cuscinetti à rulli conici per vitture di passageri, camioni ligeri è pesanti è treni, è ancu una gamma di applicazioni industriali cum'è picculi trasmissioni è macchine di energia eolica.
U cuscinettu di bola radiale hè cumpostu da un anellu internu è un anellu esternu, è a cage cuntene una seria di boli di precisione.I cuscinetti standard di u tipu Conrad anu una struttura di groove profonda chì pò sustene carichi radiali è assiali da duie direzzione, chì permette un'operazione relativamente alta velocità.A cumpagnia offre ancu altri disinni speciali, cumprese a serie più grande di capacità è i cuscinetti di serie radiali super grande.U diametru di u foru di i cuscinetti à sfera radiali varieghja da 3 à 600 mm (0,12 à 23,62 inches).Questi cuscinetti à sfera sò pensati per l'applicazioni d'alta velocità è d'alta precisione in l'agricultura, i chimichi, l'automobile, l'industria generale è l'utilità.
       Do you need a report on a specific geographic cluster or country’s market, but can’t find what you need? Don’t worry, Technavio will also accept customer requests. Please contact enquiry@technavio.com with your requirements, our analysts will be happy to create customized reports for you.
Technavio hè a cumpagnia di ricerca è cunsulenza tecnologica di punta in u mondu.A cumpagnia sviluppa più di 2,000 risultati di ricerca ogni annu, chì copre più di 500 tecnulugia in più di 80 paesi.Technavio hà circa 300 analisti in u mondu chì sò spicializati in cunsulenza persunalizata è attività di ricerca cummerciale attraversu l'ultime tecnulugia di punta.
L'analista di Technavio utilizanu tecniche di ricerca primaria è secundaria per determinà a dimensione è u paisaghju di i fornitori di una varietà di mercati.In più di l'usu di l'arnesi di mudellu di u mercatu internu è di e basa di dati proprietarii, l'analisti utilizanu ancu una cumminazione di metudi bottom-up è top-down per ottene informazioni.Cunfirmanu sti dati cù e dati ottenuti da diversi participanti di u mercatu è stakeholders (cumpresi fornituri, fornituri di servizii, distributori, rivenditori è utilizatori finali) in tutta a catena di valore.
Technavio Research Jesse Maida Head of Media and Marketing US: +1 630 333 9501 UK: +44 208 123 1770 www.technavio.com
Technavio hà annunziatu i primi cinque fornitori principali in u so recente rapportu di u mercatu globale di cuscinetti à sfera 2016-2020.
Technavio Research Jesse Maida Head of Media and Marketing US: +1 630 333 9501 UK: +44 208 123 1770 www.technavio.com


Tempu di post: 13-aug-2021