800 gradi alta temperatura bearing-800 gradi alta temperatura bearing-Shandong Xinri Bearing Technology Co., Ltd.-full bearing ball bearing

Shandong Xinri Bearing Technology Co., Ltd. produce cuscinetti 250 gradi, 400 gradi, 600 gradi, 800 gradi full ball resistenti à alta temperatura, 970 full ball high temperature resistenti cuscinetti sferici esterni, cuscinetti in acciaio inox à alta temperatura, cuscinetti spray, acciaieri. cuscinetti, caldaie Cuscinetti, cuscinetti di carru di fornu, cuscinetti à sfera profondi à alta temperatura per l'equipaggiu di trasportatore di laminazione à caldu è freddu di caldaie in acciaieri.U cuscinettu di alta temperatura hè u cuscinettu di rulli di alta temperatura più utilizatu.Hè carattarizatu da una bassa resistenza à l'attrito è una alta velocità di rotazione.Si pò ièssiri usatu nant'à parti chì portanu carichi radiali o cumminati carichi radiali è assiali à u listessu tempu, è pò ancu esse usatu nant'à e parti chì portanu carichi assiali, cum'è muturi di bassa putenza, Automobile è trattori, gearboxes di macchina arnesi, generale. machini, arnesi, etc.

I cuscinetti resistenti à l'alta temperatura sò principarmenti usati in scatole di ingranaggi di automobili, forni, vitture di forni, mutori, acciaieri, caldaie, veiculi di trasportu, attrezzature di spruzzatura, officine di linea di spruzzatura, attrezzature di trasmissione è trasportu, compressori di vacu, machini tessili, macchine per a fabbricazione di carta è stampa, partendu. Macchinari pesanti, compressori, machini di rivestimentu di vacuum, etc.

Introduzione di cuscinetti à sfera piena di alta temperatura

I cuscinetti a sfera pieni, per via di u disignu di porti di riempimentu di sfera nantu à l'anellu internu è l'anellu esterno, ponu cuntene più sfere cà i cuscinetti à sfera profonda.Ùn hè micca adattatu per applicazioni cù una grande carica assiale per via di u portu di riempimentu di bola.I dimensioni di cuscinetti a sfera cumplementa cumpleta sò listessi cum'è e dimensioni principali di cuscinetti a sfera unica fila prufonda di tippu 62 è 63. In più di u tipu apertu, ci sò dinù azzaru piastra dust cover ZZ tipu.Inoltre, quandu utilizate un cuscinettu, pruvate d'utilizà u portu di riempimentu di bola di l'anellu esternu cum'è un anellu senza carica quant'è pussibule.A gabbia hè una gabbia stampata.

I cuscinetti XRL resistenti à l'alta temperatura, i cuscinetti à sfere profondi resistenti à l'alte temperature per l'equipaggiu di trasportatore di i laminatori caldi è freddi in l'acciaieri, sò uguali à i cuscinetti standard di sfere à fila profonda di a stessa dimensione in u disignu.Questi cuscinetti à alta temperatura ùn anu micca un designu di tacca di sfera è ponu sustene e carichi radiali è certi carichi assiali.

Per certe varianti, tutta a superficia di u cuscinettu è u scudo hè fosfatatu di manganese per migliurà l'aderenza di u lubricante à u metale è migliurà e proprietà di esecuzione di u cuscinettu.U clearance internu radiale di i cuscinetti à alta temperatura SIAIF hè un multiplu di u clearance C5, è u cuscinettu ùn sguasserà ancu sottu à un rapidu cooling.

cuscinetti à alta temperatura 1 cuscinetti à alta temperatura 2

Cuscinetti di alta temperatura XRL full ball 970210 Parametri detallati

970 full ball high temperature bearing hè sceltu da Shandong Xinri Bearing Technology Co., Ltd., XRL high temperature bearing manufacturer produce principalmente cuscinetti in acciaio inox, bearing high temperature 970210, XRL high temperature bearing 970210, infurmazione ligata à u produttu: mudellu: 970210,, Marca: XRL bearing, Tipu: Bearing, Inner Diameter: 50mm, Outter Diameter: 90mm, Spessore: 20mm, Se vulete sapè di più nantu à XRL high temperature bearing 970210, infurmazione di u produttu in relazione, pudete cuntattateci per email, avemu da presentà. i servizii cunnessi di u pruduttu per voi in dettagliu.

U cuscinettu di alta temperatura XRL 970210 pruduciutu da Shandong Xinri Bearing Technology Co., Ltd. hà una larga gamma di applicazioni è hè principalmente utilizatu in a metallurgia di l'acciaieri, i machini minieri, i trasportatori, i dispositi di trasmissione, i ventilatori di caldaie, i forni, l'equipaggiu di macchine utensili, machini custruzzioni, schermu vibrating, automobile, pitroliu, energia elettrica, mutore è altre industrie, a cumpagnia pruduce XRL alta temperatura bearing 970210, u prezzu di u produttu hè raghjone, a qualità hè garantita, è facemu tuttu per risponde à i bisogni di u produttu di u cliente.


Tempu di Postu: Mar-11-2022